Nekad Naod | Ban Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Naod

Icke Medlem
Meddelanden
913
Reaction score
84
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Naaooddd/

Ditt Hex-ID: 1100001555c8fc4

Vad är din discord tagg? denaod

Vem var det som bannade dig? Jaakoob10

Bild på banmeddelande: as.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag använde mig av tredjepartsprogramvara, vilket strider mot serverns regler. Det var ett regelbrott, och jag accepterar bannen som helt rättfärdigad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så var jag i ett samtal med 320 och några andra i supporten. En PC Check gjordess, där man hittade filer blood effects steps. Det fanns misstankar om ytterligare fusk, men inget kunde bevisas fullt ut. Jag blev ändå bannad i för "säkerhetskull"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% en korrekt ban. Jag gjorde fel från första början och har även gjort fel tidigare. Jag förstår nu att mitt beteende bröt mot reglerna, och jag tar fullt ansvar för det. Det har gått över ett år sedan jag blev bannad, och under den tiden har jag haft möjlighet att reflektera över mina handlingar. Jag har lärt mig av mina misstag och är redo att visa att jag kan följa reglerna framöver.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare. Jag har tagit till mig kritiken och använt tiden till att reflektera över mitt beteende.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha spelat ärligt från början utan fusk, tredjepartsmjukvara eller effekter som bryter mot serverns regler. Det var ett dåligt val, och jag inser nu att det inte var värt det. Jag står för mina misstag till 100 %, och i efterhand inser jag att det jag gjorde var fel. Om jag får en ny chans kommer jag att spela helt regelrätt, följa communityns riktlinjer och bidra på ett positivt sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jaab absolut. Jag har lärt mig vikten av att följa regler och respektera serverns riktlinjer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka