Nekad Naod | Ban Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Naod

Icke Medlem
Meddelanden
913
Reaction score
84
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Naaooddd/

Ditt Hex-ID: 1100001555c8fc4

Vad är din discord tagg? denaod

Vem var det som bannade dig? Jaakoob10

Bild på banmeddelande: as.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad på grund av att jag använde tredjepartsprogramvara, vilket är ett tydligt regelbrott. Jag förstår varför det inte är tillåtet, och jag tar fullt ansvar för mitt agerande. Det är inget jag är stolt över, och det är något jag idag verkligen ångrar. Det var ett ogenomtänkt beslut som fick konsekvenser och det är helt och hållet mitt eget fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det här var nästan ett år sedan, så vissa detaljer är lite svprra att hkomma ihåg, men jag minns att jag var prata med 320 och några andra i supp. och kort därefter blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var inte felaktigt det var helt korrekt. Jag bröt mot reglerna, och bannen var en följd av mitt reglebrott. Jag tycker det är viktigt att säga det rakt ut satt jag gjorde fel. Jag har inga bortförklaringar, inga "men" eller "om". Jag förstår varför ni agerade som ni gjorde och jag respekterar det beslutet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit aktiv på servern sedan jag var 18 år gammal, och nu är jag 21. Under den tiden har det hänt att jag blivit bannad tidigare inte alltid för något allvarligt, men varje gång har jag lärt mig. Man växer med tiden, och jag känner verkligen att jag har mognat sedan dess. Jag har fått en annan förståelse för varför reglerna finns och hur mycket jobb det faktiskt ligger bakom att hålla en server fungerande och trivsam för alla. Det är därför jag vill få chansen att visa att jag har utvecklats både som spelare och som människa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det enkla svaret är: jag borde aldrig ha använt nått. Punkt. Jag vet bättre nu. Det var ett dumt val som jag borde ha tänkt igenom innan jag agerade. Hade jag bara spelat spelet som det är tänkt ärligt, utan fusk så hade jag aldrig hamnat i den här situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut. Jag har insett konsekvenserna av mitt mistgag. Jag vill inte göra om det misstaget. Jag vill vara en del av servern på ett sätt som gynnar hela servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja akhi

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka