- Meddelanden
- 913
- Reaction score
- 84
Ban-referens
xlvtzq — FiveM, Permanent
Anledning: Aimbot och kill effects samt steps.
Bannad av: Jaakoob10
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Detta hände för nästan 2 år sedan. Vid den tidpunkten valde jag att använda tredjepartsprogram, specifikt aimbot, kill effects och steps. Jag använde dessa för att få en fördel, vilket är ett grovt regel-brott mot serverns regler och mot hela ideeen med rättvist spelande. Händelsen som ledde till själva bannen var att jag satt i ett supportärende i Discord med 320 och andra i staff-teamet. De hade bevis eller misstankar mot mig, och jag blev bannad direkt efter det samtalet.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar fullt ansvar för mina handlingar. Det finns inga ursäkter för att använda fusk eller tredjepartsprogram. Jag erkänner att jag använde aimbot och andra hjälpmedel medvetet. Bannen var helt korrekt och rättvist utdömd av Jaakoob10. Jag ser idag att mitt beteende var respektlöst mot både staff-teamet men även 320 som gett mig chanser innan. och som lägger ner tid på servern och mot de spelare som faktiskt försöker rpa seriöst. Jag försöker inte gömma mig bakom bortförklaringar, utan jag står för att jag gjorde ett stort misstag.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att genvägar och fusk aldrig leder till något positivt i längden. Det förstör inte bara för andra, utan det tar också bort meningen med att faktiskt utvecklas som spelare och rollspelare. Om jag fick chansen igen skulle jag aldrig ens överväga att ladda ner eller använda något som ger mig en fördel utanför spelets egna ramar. Jag skulle fokusera på den sociala aspekten av RP istället för att vara fixerad vid att "vinna" i scenarion. Sedan bannen har jag mognat (jag är nu 22 år) och insett att respekt för regler och andra spelare är grundstenen i ett bra community.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en chans att visa att jag har förändrats. Jag har varit bannad i snart ett år, vilket har gett mig tid att reflektera över hur mycket jag faktiskt uppskattade att spela på servern innan jag började fuska. Jag vill komma tillbaka för att bidra till en hög social RP-nivå och visa att jag kan vara en lojal och ärlig spelare. Jag är här för att skapa roliga scenarion, inte för att vinna skottlossningar med hjälp av program. Jag lovar att följa alla regler till punkt och pricka och att aldrig mer använda någon form av tredjepartsprogram. Jag hoppas ni kan se att jag har vuxit ifrån det beteendet jag visade då.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes