Accepterad nadja | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nadja

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Nadja

Ditt discordnamn: nadja#3272

Ange ditt födelsedatum 16 Februari 2005

Varför ska just du bli staff? Jag anser mig själv som en väldigt bra staff medlem. Jag har haft tidigare erfarenheter när det kommer till att hålla ett stort ansvar inom ett online community. I varje community har jag ägnat mycket tid på att förbättra och bibehålla deras rykten i flera år. Jag förstår att vara en del av Unive staff teamet är en tuff utmaning. Unive är en stor community med ett imponerande nummer, 20000+ medlemmar, då måste man förvänta sig att det kommer bli ett tufft ansvar. Det är viktigt att man kan tolerera kritik från både medlemmar och staff teamet. Då jag har haft liknande erfarenheter inom staff området förut, är jag mycket van med hur medlemmar kan reagera kring ban/kick osv. Jag vet hur man ska ta hand om medlemmar som attackerar en i PM. Jag tar inget personligt, håller det alltid professionelt och om jag anser att det krävs en högre rank att ta hand om besväret, kontaktar jag en av er utan problem. Oftast är det staff teamet som har korrekt när det gäller regelbrott och deras straff. Hursomhelst, i särskilda fall kan den andra parten ha korrekt, i detta fall, medlemmen. Då måste man kunna ta kritik från de högra uppsatta och förstå vad man har gjort för misstag. Man måste kunna lära sig från sina misstag och förbättras efter kritiken man får. Jag anser att kritik är en väldigt viktig punkt att förbättras som individ. Det gäller även inom yrken, vänner, familj, utbildning och med mera. Jag hävdar att jag är ett bra exempel på detta.

Jag har alltid varit en person som har strävat hårt för att få det jag vill. Jag ser till att jag alltid förfyller mina mål. Jag älskar känslan när jag ser mig själv förbättras inom alla mina intressen. Det ger mig adrenalin att se mig klättra upp till mina mål. Det ger mig adrenalin att se mig lära från mina misstag, se mig bli mer självsäker med mina kunskaper, se mig mer effektiv inom mitt arbete och med mera. Unive är absolut ett bra exempel med något jag vill lägga ner min tid för. Jag tycker att jag är en väldigt driven individ. Jag är väldigt entusiastisk av mig. Jag lägger mycker tid på mitt arbete, om inte mer. Jag försöker alltid ta initiativ. Jag har alltid ett brett perspektiv och tänker strategisk. När jag ska omfatta snabba beslut, tänker jag alltid långsiktigt. Det är mycket viktigt att tänka långsiktigt för att se vidare konsekvenser. Alla mina vänner och familjemedlemmar beskriver att jag är en väldigt lugn, positiv och ödmjuk av mig. Jag försöker inte skapa onödig stress med att vara negativ och stressad. Jag försöker alltid hålla mig lugn och sansad med vad jag gör. Om en oväntad händelse förekommer, skulle jag fortfarande bevara min lugnhet och försöka vara anpassningsbar av mig. Hursomhelst, enligt mina åsikter, har alla en slags svaghet. Min svaghet är att jag är en perfektionist. Jag ser alltiid till att allt är perfekt och organiserat. Det kan såklart vara en fördel, men det är väldigt utmanande och ansträngande. Det har oftast lett till utbrändhet. Hursomhelst, jag har övat på att inte anstränga mig för mycket. Om jag känner att jag plötsligt anstränger mig för mycket på något, ser jag till att det inte kommer leda till utbrändhet i framtiden. Enligt min uppfattning, har jag förbättras med min perfektionism. Perfektionism kan även ses som en styrka i många fall. Jag har ett öga för detaljer. Om någon skulle be mig om en tjänst, kan man lita på att det uppfylls med höga förväntningar. Dessutom, med perfektionism, kommer jag alltid öva och öva tills jag blir bättre och bättre.

Unive Roleplay har alltid varit en slags trygghet för mig sedan jag började spela. Jag blev snabbt kär i servern och blev omedelbart en aktiv medlem hos er. Jag har varit en stolt medlen hos Unive sedan februari. Jag har alltid respekterat vad ni gör för era medlemmar. Jag respekterar hur mycket tid ni lägger ned för att se till alla är nöjda och känner sig omtyckta. Jag respekterar era regler och era åsikter. Jag skulle mer än gärna vilja hjälpa till att utveckla och förbättra servern med er. Jag vill hjälpa till er med att nå era mål ni har på servern. Jag uppskattar verkligen allt ni gör. Hursomhelst, det finns alltid något man kan förbättra i varje organisation. Det finns några särskilda förbättringnar jag vill hjälpa er med. På det sättet, hoppas jag att Unive’s rykte kommer förbättras och spelarna känner en god utveckling är på väg till Unive. Istället för kritisera på varje negativ del inom servern, är det bättre om man kommer upp med förslag hur man kan förbättra det man tycker är negativt. I det här fallet, för mig, är det att förbättra tryggheten för våra tjejer på servern. Jag har själv varit ett offer, och jag vet hur problematisk det är att rollspela som en tjej. Jag tror jag själv talar för alla tjejer på servern. Ifall en tjej känner sig någon gång obekväm och hoppar support, kommer jag se till att tjejen känner sig bekväm och trygg nog för att rollspela igen. Jag vet redan hur bra ni tar hand om sexuella trakasserier osv, men jag skulle vilja ta det till nästa nivå. Därför kommer jag upp med förslaget att de tjejer som är trovärdiga, aktiva och frågar om tillstånd, ska få servervakt rollen. Då kan de banna dessa män så fort som möjligt och se till att Unive blir en trygg server för alla individer. Inte nog med det, skulle jag gärna vilja förbättra tiden för svar när någon skriver /report. Jag kommer vara en aktiv staff medlem och se till att alla håller sig till reglerna, ser till att alla som frågar efter hjälp får den hjälp som de behöver. Dessutom skulle jag se till att våra icke-medlemmar känner sig välkomna på servern och ge dem tips för en förbättrad rollspel, vägleda dem till Unive’s grundregler youtube video och mera.

Jag hoppas att jag kommer bli med i era fantastiska community och hjälpa Unive växa allt större!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? I nuläget har jag sommarlov. Det innebär att jag kommer vara väldigt aktiv av mig. Jag kommer mestadels vara hemma och vara uppe sent på nätterna. Hursomhelst, när skolan börjar, kommer min aktivitet kanske sänkas lite, jämfört med sommaren. Jag kommer fortfarande vara en aktiv deltagare inom servern. Ni kan beräkna med att jag kommer vara inne på servern runt klockan 16.00-24.00 på vardagar. När det är helg, har jag ett annorlunda schema, såklart. Jag kommer förhoppningsvis jobba under helger, men så fort jag är hemma kommer jag gå in på servern och hjälpa till med det som behövs. Inte nog med det, kommer jag kunna vara uppe längre när det är helg. Ni kommer se mig väldigt aktiv och jag skulle inte oroa mig för att bli inaktiv på servern. Dock, kommer jag vara mycket aktiv på Discord nästan 24/7.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat Unive sedan februari 2022. Jag har spelat Unive i genomsnitt, 650 timmar. Om vi skulle göra en matematisk beräkning på hur många timmar jag har spelat varje dag sedan slutet av februari 2022, skulle det motsvara cirka 5 timmar per dag. Antalet timmar på Unive växer sig allt större för varje dag. Det skulle inte förvåna mig om jag når 1000 timmar innan 2023.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Som jag har nämnt ovanför, har jag haft tidigare erfarenheter som staff. Hursomhelst, jag har inga erfarenheter att vara staff inom Fivem området. Dock, har jag massviss med erfarenheter från andra stora populära spel. I varje organisation, har jag uppnått en hög rank och imponerat högre uppsatta med mitt arbete. Jag är mycket erfaren inom kritik från icke-staff medlemmar. Jag vet hur man ska ta hand om kränkta, upprörda och arga indvider. Dessutom, är jag mycket erfaren inom att ta ansvar inom ett projekt eller övrigt. Jag anser att jag skulle passa som en utmärk kollega för er!

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Det finns verkligen inget som inte intresserar mig. Jag blir nöjd med vad jag än får. Så länge jag är medveten att jag bidrar med något gott för servern och underlättar arbetet, är jag mycket nöjd.

Välkommen till teamet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka