Inaktuell bera | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bera

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? gustav

Ditt discordnamn: gurra3.0

Ange ditt födelsedatum 15 December 2011

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att vissa delar av servern kan förbättras, till exempel tydligare information om regler och strukturer i olika kanaler. Det skulle göra det enklare för nya medlemmar att förstå och för staff att hålla ordning. Jag tror att bättre organisation och tydligare kommunikation kan göra servern ännu bättre. men jag tycker att det är mycket inaktivitet och vissa regler är väldigt otydliga för ny på servern som röst regeln vdm oså liknande

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att vissa delar av servern kan förbättras, till exempel tydligare information om regler och strukturer i olika kanaler. Det skulle göra det enklare för nya medlemmar att förstå och för staff att hålla ordning. Jag tror att bättre organisation och tydligare kommunikation kan göra servern ännu bättre. men jag tyker att det är myket inaktivitet och visa regler är väldigt otydliga för ny på servern som röst regern vdm osåliknade

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? För att lösa problemen med inaktivitet och otydliga regler tycker jag att vi som staff-team kan arbeta tillsammans på flera sätt. Vi kan skapa en tydligare struktur genom att samla alla regler på ett och samma ställe, göra dem lättförståeliga och lägga till exempel så att nya medlemmar snabbt förstår hur servern fungerar. Vi kan även förbättra välkomst kanalen så att nya medlemmar direkt får den information de behöver. För att motverka inaktivitet kan vi arrangera regelbundna events, tävlingar eller aktiviteter som engagerar medlemmarna och skapar mer aktivitet i servern. Genom att kommunicera bättre internt i staff-teamet kan vi säkerställa att alla arbetar mot samma mål.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt i en staff-roll innebär för mig att alltid vara lugn, rättvis och respektfull mot alla medlemmar, även i stressiga situationer. Jag tycker det är väldigt viktigt eftersom staff representerar hela communityt. Genom att hålla en professionell attityd skapar man trygghet och respekt både för teamet och spelarna. Jag tror också att det är viktigt att sätta gränser för saker och ting, eftersom jag inte gillar när folk stör eller förstör. Men man kan inte banna någon för minsta lilla, utan man bör först prata med personen och se till att det inte händer igen.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? För mig är det viktigt att ha tydliga gränser mellan straffarbete, RP och privatliv. Jag planerar att lägga upp mitt staffarbete med fasta bra tider satt jag kan få både privatliv och spelandet satt jag inte blir uttråkad men ändå är aktiv som både staff och medlem på servern

Hur länge har du spelat på Unive? jag va medlem i 1 år sen flyttade jag och mitt internet funkade inte. så jag blev av med min medlem för jag inte va aktive men nu är jag tillbaka och har varit medlem i 1 vecka

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja som helper admin sr.admin mod sr.mod

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka