Accepterad NABEN1 | Ban Överklagan [william.9.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NABEN1

Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198340673743/

Ditt Hex-ID: 110000116ac90cf

Vad är din discord tagg? nab_16

Vem var det som bannade dig? william.9.

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sökte igenom någon på piren som är en öppen och allän plats och det skulle inte se bra ut om någon skulle se det som jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade planerat med Henrik Bovall för att gå med lost så skulle jag ge över min boss. Det var som en test för att visa att jag är bra någ för att vara med dem. Jag kidnappade då min boss Khan jag riktade på honom han tog upp händerna och trodde att jag inte var seriös först. Sedan så sa jag att jag inte skämtade och att han skulle ta upp händerna, Jag tog med honom till min bil och ringde Henrik om att jag har han kidnappad och att vi kan mötas någon stans. Vi kommer översns om att vi kan mötas vid längst ut på piren där jag skulle ge över han. Vi körde mot västra motorvägen upp mot träfabriken och nakenstaden där jag tappade bort dem och fastnade med bilen sedan så vart jag bannan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår varför han bannade mig men jag tycker att jag inte fick göra klart scenariot med lost och Khan. Men förstår varför men tyckte också att längst ut på piren inte är en så allmän plats. Jag blev bannad för jag sökte igenom Khan inte. Men dem andra i Lost som kom blev inget men de rikta med vapen och allt. Men förstår även på din side hur det såg ut.

Men tycker att den är felaktig för du bannade mig för att jag "rånade" min boss som jag skulle ge över. Men jag kolla bara så han inte hade något på sig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var längesedan, de första var mest lall när jag inte kunde om rp och reglerna unive har men kan dem mycket bra nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha sökt igenom tidigare när jag tog han och inte vid piren som är en allmän plats, där folk skulle kunna se mig som söker igenom någon så det ser ut som att jag rånar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer att söka igenom personen jag tar med mig på en plats som inte är så öppen som piren är. Typ i en gränd eller liknande.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka