Nekad NABEN1 | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NABEN1

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198340673743/

Ditt Hex-ID: 110000116ac90cf

Vad är din discord tagg? .nab_16

Vem var det som bannade dig? raxy

Bild på banmeddelande: bannad på jullov.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? skjöt polisen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Polisen rpade på animationer när jag tog ned mitt vapen, och sedan började att boxa utan att vi han påbröja trafikstoppet, det ledde till att vi började fly, efter vi hade tappat flera bilar så vad det en bil kvar, så vi körde upp i röda garaget för att finta dem, efter de hade skjutit sönder ALLA våra däck så vi inte kunde längre ta oss någonstans, så var vi fast längst upp i parkerings garaget och kunde inte fly eftersom vi var typ omringade. Som sista utväg efter vi inte kan göra något annat eller hitta en annan flyktväg i det tillfället så hoppade de andra 2 i bilen ut och började att skjuta mot polisen EFTER att dem hade skjutit mot våran bil. EFTER de hoppade ut så gick jag ut ur bilen och skjöt mot polisen. Så det slutade med att vi alla klarade oss och lyckades att fly.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Eftersom alla har olika syner på vad sista utväg är, så förstår jag varför raxy gjorde som han gjorde. Men att jaget började eftersom de rpade på något de inte bör göra, så blev hela scenariot knas. Men jag förstår att jag gjorde fel efter. I det läget kanske man inte tänker på att man ska kunna fly, men i efterhand förstår jag att det var fel.
O det är jullov och är tråkigt att bli bannad precis i starten av det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad för senast ca 2 månader sedan men efter alla bans så vet jag att jag gjorde fel. Men de innan har varit små bans att t.ex. lämna jobb inom 2 veckor.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänkt efter om vi kunde ha flytt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? det är ajabaja att skjuta polis

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka