Nekad N1sse_ | Ban Överklagan [Lowq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N1sse_

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Backholm/

Ditt Hex-ID: 110000146ce04d0

Vad är din discord tagg? N1sse

Vem var det som bannade dig? .lowq

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-19 164422.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag rpade ej på skador och shoot on sightade och jag var en idiot vilket jag normalt ej rpar som och brukar rpa smartare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till en skottlosning och då skött det några kriminella jag sickade ut i överfalls alarm som en galning och försökte få hjälp men fick inge och jag följde efter en bill och tog jakt på den jag sköt mot dens däck åkte efter den sen bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var fel aktig ban för man får ej se hella klippet alltså så ser man ej att dom skött mot mig vid hamnen alltså så är det ej shoot on sight och rpa ej på skador jag dsyncade jävligt mycket för mitt internet höll på och gå under men absolut jag rpade. dåligt som fan vilket jag ångrar grovt och aldrig kommer göra igen ifall jag skulle bli unbannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har lärt mig av mina tidigare bans men många är lalliga bans att folk har lall banat mig sent på kvällen och så och många är felaktiga men absolut jag har lärt mig av minna tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle tagit det lungt inte åkt så snabbt efter dom och ej powergeamat jag skulle inte ha shoot on sightat och jag skulle ha bett om mer förstärkning så att det inte hade blivit så mycket pang pang

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska tänka mycket mer innan jag göra några beslut och jag ska ta det lungt när jag rpar om jag blir unbannad kommer jag rpa med andra rpare som rpar mycket bättre än mig som kan myckket bättre en mig mer erfarna också som jag kommer ta insperation så min rp blir unik men samtidigt bra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka