Accepterad Ludde_2010__38286 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
61
Reaction score
7
Länk till din steam profil: ludde

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198207458968/

Vad är din discord tagg? ludde_01

Vem var det som bannade dig? hapyxz

Bild på banmeddelande: hapyxz bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det var shoot on sight o det bryter ju mot serverns regler

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag o min polare då vi skulle ut o rulla sen hittar vi några som hade skjutit på oss igår då åker vi fram o frågar vrf ni har skjutit på oss medans vi skjutit ett annat gäng då frågar vi dom o dom säger att det inte va dom sen säger vi att det var ni för vi känner igen en av dom då säger vi till dom att vi inte vill se att dom skjuter mot oss när vi skjuter mot våra andra opps men då kör dom iväg medans dom kör iväg så säger dom att vi skulle komma o testa dom då gör vi det vi jagar dom minst 10 minuter och vi försöker komma ikapp o prata med dom men dom bara kör o kör o kör hela tiden tills det kommer ett tillfälle där dom vänder på en motorväg då tog jag chansen att hoppa ut o försöka smälla föraren men får någon bak i bilen och då tycket staffen som banna mig att det var shoot on sight men jag kan erkänna att det var lite shoot on sight men inte grov shoot on sight för vi har jagat dom hur länge som helst men dom stannar aldrig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel för att jag hoppa ut på dom men den var också lite felaktig för att vi hade jagat dom så pass länge o dom har aldrig stannat och pratat med oss mer en första gången dom bara kör o sen fick jag då ett tillfälle som gjorde att jag hoppa ut o sköt någon av dom och det var shoot on sight enligt den staffen visst det var lite shoot on sight

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för koruption inom sjukvården men jag ångar det o jag har lärt mig av mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte hoppa ut på dom och skjuta en av dom men vet ej lite hur jag skulle snackat mer med dom då han som körde bilen bara fortsatte att köra hela tiden utan att snacka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jajemen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka