Accepterad Ludde_2010__38286 | Ban Överklagan (asregrd)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
61
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198207458968/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198207458968/

Vad är din discord tagg? ludde_01

Vem var det som bannade dig? saga/asregrd

Bild på banmeddelande: saga bannad mig.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det var shoot on sight o det bryter ju mot serverns regler

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom från ett gäng hus där jag hade varit med en kompis som var med i det gänget sen så skulle jag dra o köpa kläder och byta hår med då kommer en grabb som börjar pitta mig o allt sånt som är jobbigt sen så drar jag upp till ett gäng hus där jag vet att mina polare brukar vara då så är det en grabb ute sen skickar jag prio då så kommer mina grabbar sen så pittar han som har jagat mig länge då så pittar han mig så hårt så att hoj fan gick sönder då så blir jag sur säger hoppa ut ur bilen men då backar han och då skjuter jag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban men det var halft shoot on sight från min sida för att den personen hade pittat mig ett bra tag och sen så pittar han mig så att jag flyger o den går sönder efter det så skjuter jag han o det var shot on sight enligt hon jag respecterar det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för shoot on sight men vi hade jagat det gänget i 10 minuter och vägrat stanna sen så hoppa jag ut o försöker smälla föraren men missar o skjuter en i baksätet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte hoppa ut men han hade pittat mig ett bra tag

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte hoppa ut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jajemen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka