Accepterad N1PPAN | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N1PPAN

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor borger

Vad är ditt discord namn? V1ktor_123

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Vinzent Karlsson, 22år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? känslakall, tystlåten, introvert

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Vinzent Karlsson växte upp i en liten stad som vara stökig och lärde sig tidigt att de var bäst att hålla tyst för att klara sig. Hans föräldrar var inte särskilt varma och känslosamma, och han ärvde då deras kyliga personlighet. För han var känslor en sorts svaghet. något som bara skapade problem för han. Så då blev han bra på att lyssna och observera. men han lärde sig aldrig att prata om sina egna känslor. Som tonåring drogs Vinzent in i kriminalitet men inte för spänningen eller för logiken men det vara alltså det ekonomiska som lockade han. För det krävdes inga känslor men bara handling. Han tog små jobb där dom behövde en person som inte ställde några frågor. Hans tysthet gjorde han pålitlig för vissa och skrämmande för andra. Men med tiden började en fråga stanna kvar i honom som var “Var det här verkligen allt?” behöver han alltid leva i skuggorna eller fanns det en chans att börja om men han visste inte svaret. De enda Vinzent var säker på var att världen var kall och att de som krävs för att överlever är att de som anpassar sig. Oavsett vad som väntade i hans framtiden så skulle han göra vad som krävdes för att klara sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en seriös rp miljö. där jag försöker vara så realistisk som möjligt och samtidigt jag skapar intresanta scenarier med andra. Jag följer logiskt tänkande och “rädslelse tänkande inom karaktärens handling och agerande. vilket jag tror är viktigt för min karaktär och rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte alltid försöker vinna. Istället så skapar man ett realistiskt och rolig RP för alla. Det innnebär att man ska låta scenarion gå vidare naturligt även om det innebar att min egna karaktär förlorar ibland.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej int vad jag vet

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) är att döda någon utan en giltig rp anledning. VDM (Vehicle Deathmatch) är att använda en bil eller fordon för att köra på eller döda någon utan anledning med mening . Failrp är att gör orealistiska saker eller bryter mot spelets logik.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kan vara inne på servern rätt ofta och bidra till en bra rp miljö

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka