Nekad L0KI | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L0KI

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Loki

Vad är ditt discord namn? diamond5492

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leif Adam 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, rolig och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Leif Adam växte upp i en liten stad som vara stökig och lärde sig tidigt att de var bäst att hålla tyst för att klara sig. Hans föräldrar var inte särskilt varma och känslosamma, och han ärvde då deras kyliga personlighet. För han var känslor en sorts svaghet. något som bara skapade problem för han. Så då blev han bra på att lyssna och observera. men han lärde sig aldrig att prata om sina egna känslor. Som tonåring drogs Leif in i kriminalitet men inte för spänningen eller för logiken men det vara alltså det ekonomiska som lockade han. För det krävdes inga känslor men bara handling. Han tog små jobb där dom behövde en person som inte ställde några frågor. Hans tysthet gjorde han pålitlig för vissa och skrämmande för andra. Men med tiden började en fråga stanna kvar i honom som var “Var det här verkligen allt?” behöver han alltid leva i skuggorna eller fanns det en chans att börja om men han visste inte svaret. De enda Leif var säker på var att världen var kall och att de som krävs för att överlever är att de som anpassar sig. Oavsett vad som väntade i hans framtiden så skulle han göra vad som krävdes för att klara sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? göra den kriminella rpn mycket roligare då jag spelat på andra servrar och är väldigt erfaren.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska spela för att vinna utan att man ska göra rpn för båda sidorna rolig

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja en gång då jag var ny och inte visste om fivem regler men har lärt mig reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm, suntförnuft, pwg, pwg 2.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är erfaren inom RP och kommer vara seriös på unive

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du har redan rollen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka