Nekad N1PPAN | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

N1PPAN

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor borger

Vad är ditt discord namn? V1ktor_123

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Vinzent Karlsson, 22år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? känslakall, tystlåten, introvert

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Vinzent Karlsson växte upp i en liten stad och lärde sig tidigt att det var bättre att inte säga mer än vad han borde. Hans brist på emotionell intelligens var något han ärvt från föräldrarna, som inte ens var speciellt varma jämfört med andra. Emotioner var svaghet, vilket gjorde att han omedelbart förstod att känslor nästan var ett problem. Han lärde sig att lyssna, att observera, men han lärde sig aldrig att dela med sig av vad han själv kände. Som en tonåring som drogs naturligt mot kriminalitet. För inte spänningen och säkerligen inte pengarna, men logiken. Inget brus, ingen känsla, bara en handling. Vinzent tog små jobb, de som behövde någon som inte ställde frågor, någon som kunde lägga ner rätt sak utan att behöva tänka på det. Hans tystlåtenhet och kalla syn på livet gjorde honom till en pålitlig person för vissa och en skrämmande individ för andra. Men även om han aldrig hade talat om det hade den tanken börjat grodie i honom igen; var det verkligen det? Vad händer med honom när han blir äldre? Behövde han leva i skuggorna eller fanns det en chans att börja om? Han visste inte svaret.det som han säker på att världen var kall och att de som överlever är de som anpassar sig till det. Hans framtid var okänd, men en sak var säker att han skulle alltid göra precis vad som krävdes för att överleva.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan också erbjuda några seriöst utvecklade rollspel, där jag försöker vara så realistisk som mojligt och samtidigt skapa intresanta scenarier för alla. Jag följer logiskt både huvud och stickspåret i karaktärens handling och agerande, vilket jag tror är viktigt för min karaktär och rollspel som helhet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte alltid försöker vinna utan istället skapar ett realistiskt och engagerande RP för alla Det handlar om att låta scenarion gå vidare naturligt även om det innebar att min egna karaktär förlorar ibland.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej int vad jag vet

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch)=Att döda någon utan en giltig RP-anledning. VDM (Vehicle Deathmatch)= Att använda ett fordon för att medvetet köra på eller döda någon utan anledning. FailRP är tt agera orealistiskt eller bryta mot spelets logik.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kan vara inne på servern rätt ofta och bidra till en bra rp miljö

Tillbaka