Nekad N1lsson | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N1lsson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Användarnamn: N1lsson

Länk till din steam profil: http://steamcommunity.com/id/N1lss0nn/

Vad är din discord tagg? Nilsson#2070

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? varning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. fick ban för att jag inte la mig när polisen sa åt mig att lägga mig ner men försökte lägga mig ner men min dator laggar rätt ofta så han la sig aldrig ner och blev därför bannad

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. vdm rdm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nja inte direkt va får väll köpa en ny dator

Har du lärt dig någonting efter din ban? nja försökte ju gö som dom sa

Har du läst våra regler? Ja

Hej N1lsson!

Jag var en poliserna och ur mitt perspektiv så såg det inte ut som att du laggade eftersom att efter du hade blivit skjuten av elchockspistolen så reste du dig direkt upp och slog på mig och en annan polis. Du reste dig direkt efter att du blev skjuten av elchockspistolen och det hända ungefär 9-10 gånger, IRL så hade du inte haft tillräckligt med kraft för att kunna resa dig. Det var dock inte jag som bannade dig men du blev bannad för att du hade fått ett flertal kicks och varningar.

Har även märkt nu att Philip har gett dig 5 chanser innan och unbannat dig, vilket inte ger ett bra intryck nu när du har blivit bannad igen och det märks tydligt att du inte kan sköta dig eftersom att du har blivit bannad för rätt så allvarliga grejer innan. Med det sagt så kommer jag Neka ban överklagan. Det märks också att du inte har lagt särskilt mycket tid på överklagan. dig

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka