Nekad KalleKing | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KalleKing

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199473669408/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a34b520

Vad är din discord tagg? King.Kong7572

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-05 170619.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? då han valde att banna mig då jag hade dålig historik. och 320 valde att pc cheka mig och han frågade om jag hade nått fusk och jag sa nej och att jag inte har fuskat på unive sedan Emila banna mig för esp. och då kollar han igen med en bott och ser att jag har vhaft ett fusk på min dator för 3 och en halv vecka sedan men jag bara hade varit på unive i 1och en halv bilket inne bär att jag inte har använt mig av det på unive. och ber om ursäkt för att jag hade haft det men jag hade bara laddat ner det och tagit bort det sedan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev bannad på brund av att 320 bannade dom med dålig historik och jag var tyvärr en av dom och jag vill inte vara en av dom som är problem spelare utan jag vill spela och rpa för det ska vara kul för mig och för mortparten. så jag blev bannd för dålig historik och sedan så pc checka 320 mig och han såg att jag hade haft ett fusk som jag hade startat 1 gång och sedan tagit bort. men jag hade presis samma dag som jag blev bannad på köpt krim och gjort klart min test period som medlem och jag körde inte ens på unive när fusket som jag hade på min dator, utan det vart bora helt från dator 1 och en halv vecka innan jag började på unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban då jag inte var 100% ärlig och sa att jag hade haft ett fusk på datorn innan jag börja spela på unive igen och ber om ursäkt för det. men jag hade trots allt tagit bort allt och han hita inget annat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sunt förnuft då jag krigs förde i bil och har tagit lär dom av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde ha struntat i att ladda ner det och ber om ursäkt men jag var ny ficken och ville se vad det var för nått. och jag kommer aldrig någon sin mer röra ett fusk då jag vet hur det slutar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte vara så ny fiken på allt och sluta hålla på med sån skit för det hör inte hemma på unive och det vet jag och ber om ursäkt för minna handligar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår och hoppas ni kan gjöra erat bästa och ber om ursäkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka