Nekad N O E L | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N O E L

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas

Vad heter du IRL? Noel Belin

Vad heter du på discord? N O E L#6666

Hur gammal är du? 13 = 08 jag skulle säga att jag är mogen för min ålder

Hur många timmar har du på Fivem? 500

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag tycker det här är ett väldigt roligt jobb jag har jobbat som marja-Lisas förut i 3 veckor. Har varit med och tagit interjuver på marja-lisas. Det är därför jag vill ansöka. jag har jobbat där väldigt fligtigt och har sålt många bilar jag har också varit med på ett möte med polisen eller vet inte om man kan kalla det möte det var ganska kort jag visad alla runt dom som hade klart intejuverna och hur man gjorde och hjälpte dom med kläderna också. När jag jobbade på marja-Lisas så krigade jag för att blil biträdande men trötnade innan jag tycker ingenting inte det var så kul att sälja bilar det som var lite kul är den socila rp. Det var väldigt kul att ta intejuver och det vill jag forttjätta med och leda dom. för jag fick bara ställa några frågor jag stälde inte alla. Jag tycker igentligen det var som roligast att gör dom sakerna jag inte skulle egentligen göra till exempel intejuver och adra chef saker som jag fick hänga med på.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har mycket erfarenheter inom det här jobbet jag har ju jobbat där ganska länge och sa upp mig precis jag har ju tagit lite interjuver inte helt själv men ändå varit med visat fock runt och jätt dom nycklar och sånt. Jag och en karaktär som hette alex var liksom lite som biträndnde för chefen hade kickat alla förut oss prov anstälda när han var ny så då blev det att vi var med på intejuverna och sånt. för vi var dom ända som jobbad där och då får man ju hjälpa till.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Noel Andersson 32 år gammal han är en väldigt snäll ordningsam person är bra på att sälja saker han har jobbat på marja-lisas i 3 veckor han gillar bilar så klart hans drömbil är en mazda rx7 och en så har han nu som bara var han väldigt tuktig i skolan vill altid vara elevråds presentat när han gick på gymnasiet så gick han handel. Han är en vältränad natur människa älskar att jaga rå djur han gillar även fiske. Jag skulle säga att han är ganska bra för det här jobbet

Hur ofta kommer du vara inne? 3 till 4 timmar om dagen kanske lite mindre om jag har något i skolan till exempel prov eller det är något som har hänt

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej jag håller mig till unive

Har du läst våra Regler? ja så klart jag har

Utveckla gärna din överklagan och motivera varför du ska bli chef.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka