Inaktuell Mythical_Talon | Ban Överklagan [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Leon_Wborg

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
21
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Moppelife/

Ditt Hex-ID: steam:110000111d30cae

Vad är din discord tagg? 70kubbelivetut

Vem var det som bannade dig? Merov

Bild på banmeddelande: bild_2025-07-15_081248807.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? blev då bannad för jag inte spawnade på sjukhuset efter jag dog, visste ej att man behövde göra detta. och om jag hade vetat så hade jag såklart gjort detta, jag förstår vad jag gjorde för fel och det kommer aldrig hända igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett scenario där jag blev rånad av 2-3 personer, efteråt så sa dom till mig att gå ner o skälla som en hund och det vägrade jag göra. Då väljer den ena killen att skjuta mig så jag dör.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, den var inte felaktig. Det var bara jag som inte hade förstått en regel. Men nu efter jag har fått det förklarat för mig så förstår jag den

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för c-logg en gång innan då jag lämnade mitt under ett scenario vilket jag ångrar så sjukt mycket, blev även bannad för ett tag sen som jag gjorde en överklagan på och den blev godkänd

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade jag vetat att jag behövde spawna på sjukhuset så hade jag såklart gjort detta

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Tillbaka