Nekad mystic072 | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mystic072

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197985441566/

Ditt Hex-ID: 11000010180271e

Vad är din discord tagg? mystic2326

Vem var det som bannade dig? deeypz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? på grund av mitt agerande. Jag inser nu att mitt beteende har varit olämpligt och har orsakat besvär och obehag för er alla samt för serverns personal. När det gäller frågan om varför jag tror att staff valde att banna mig, så måste jag erkänna att jag i mitt agerande inte alltid har agerat på ett sätt som är förenligt med serverns regler och normer. Jag har reflekterat över mina handlingar och insett att jag har brutit mot vissa riktlinjer som är viktiga för att upprätthålla en sund och positiv atmosfär på servern. Jag förstår att staff har en viktig uppgift att skydda serverns gemenskap och skapa en plats där alla kan njuta av en rolig och engagerande rollspelsupplevelse. Mitt agerande har inte bara påverkat mig själv utan också serverns rykte och den gemenskap som vi alla värderar. Med detta meddelande vill jag be om ursäkt till var och en av er och speciellt till serverns personal för de besvär och den oro som mitt agerande har orsakat. Jag inser nu vikten av att följa serverns regler och respektera dess riktlinjer för att skapa en positiv och inkluderande miljö för oss alla. Jag hoppas innerligt att ni kan överväga att ge mig en andra chans att delta i denna fantastiska gemenskap. Jag lovar att jag har lärt mig av mina misstag och är fast besluten att agera på ett ansvarsfullt och respektfullt sätt framöver. Jag kommer att arbeta hårt för att återuppbygga förtroendet hos både er medlemmar och staff.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vill vara uppriktig och ärlig med er om en händelse som har inträffat och som jag djupt ångrar. För en tid sedan gjorde jag ett mycket dåligt beslut genom att försöka streamsnipa en respekterad streamer och sedan ägna mig åt otillbörlig verksamhet genom att utnyttja detta för att vinna en fördel. Jag inser nu att detta var oacceptabelt och fullständigt emot våra gemensamma värderingar.Det som intog var att jag var på ett såkallat lallhumör o gjorde fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ej en felaktig ban, Det som jag gjorde var respektlöst mot streamern, det var även mot er alla och mot våra serverregler. Jag är medveten om att detta beteende underminerar den ärliga och rättvisa spelupplevelsen som vi alla försöker skapa och upprätthålla på vår server.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 13 gånger o förstår dem helt, jag har nu förstått att de jag gjorde var mycket inriktigt fel av mig förlåt.Jag lovar härmed att lära mig av detta misstag och att inte bara följa serverns regler strikt, utan också att aktivt bidra till en positiv och ärlig spelupplevelse för alla. Jag vill göra mitt bästa för att återvinna det förtroende jag har förlorat och visa att jag är engagerad i att skapa en hälsosam och rolig miljö för oss alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? punkt som har blivit missförstådd: Jag skulle aldrig någonsin stream snipat eller vdmat
Jag inser att det har uppstått vissa rykten eller missförstånd om mitt agerande, Jag vill vissa rättvisa och rolig spelupplevelsen som vi alla strävar efter att skapa.
Jag är medveten om att vårt samhälle bygger på ärlighet, respekt och ansvar. Mitt mål har alltid varit att vara en positiv deltagare och att bidra till en trevlig och inkluderande atmosfär för alla.
Jag beklagar om det har funnits någon förvirring eller tvetydighet om mitt agerande. Jag är här för att förtydliga att jag aldrig skulle ha ägnat mig åt stream sniping eller otillbörlig verksamhet på vår server. Jag är stolt över att vara en del av denna gemenskap och strävar alltid efter att stå för ärlighet och rättvisa.
Tack för att ni har tagit er tid att läsa detta meddelande. Jag hoppas att detta kan klargöra eventuella tvivel och att vi kan fortsätta att njuta av vårt rollspel tillsammans på ett positivt och ansvarsfullt sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? om vilken påverkan mitt agerande hade. Jag inser nu hur viktigt det är att följa serverns regler och att vara ansvarsfull i mitt spel och min interaktion med andra medlemmar. Jag inser också att mina handlingar kan påverka inte bara mig själv, utan hela gemenskapen.
Jag vill uttrycka min djupa ånger över de störningar och problem som mitt agerande har orsakat. Mitt mål är att göra rättvisa för mina misstag genom att agera på ett sätt som är förenligt med våra gemensamma värderingar och normer. Jag kommer aldrig att engagera mig i något som kan skada eller störa vår RP-upplevelse igen.
Jag vill återigen tacka er alla för att ni har gett mig möjligheten att vara en del av denna gemenskap och dela denna fantastiska rollspelsvärld med er. Jag hoppas innerligt på er förståelse och eventuell möjlighet att visa att jag har förändrats och är redo att vara en positiv kraft på vår server.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka