Nekad olesan | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jefe1

Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199132314542/

Ditt Hex-ID: steam:110000145dc0bae

Vad är din discord tagg? oliessn#0304

Vem var det som bannade dig? bubbelgum

Bild på banmeddelande: bubbelgum.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staff valde att banna mig på grund av fear RP. jag uppfattade dock inte situationen på samma sätt. Jag hade inte skjutit eller deltagit i en skottlossning, men befann mig i ett LZ-område där det ofta skjuts, det var faktiskt ingen skottlosning över huvudtaget Min vän höll på att laga bilen när poliserna kom och började rikta vapen mot mig. Jag höll upp händerna under en längre tid medan bilen reparerades. När bilen var färdig stod den ungefär en meter ifrån mig, och i panik tog jag ett dåligt beslut och hoppade in i bilen som en sista utväg, eftersom jag bar på mycket kriminella föremål. Nu i efterhand förstår jag att mitt agerande var fel och dumt. Jag borde ha fortsatt att följa polisens order. Jag kan försäkra er om att jag har lärt mig av detta och att det inte kommer att upprepas. Jag hoppas ni kan ta hänsyn till detta och överväga min överklagan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod på th

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser inte att bannen var felaktig. Efter att ha tänkt igenom situationen förstår jag att det var mitt eget agerande som ledde till beslutet. Även om jag i stunden inte uppfattade det som fear RP, så borde jag ha fortsatt att följa polisens order istället för att försöka fly.

I efterhand inser jag att mitt val var fel och att staff hade rätt utifrån reglerna. Jag tar fullt ansvar för mitt handlande och har lärt mig av misstaget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. endast felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Simpelt, lytt polismännens orderar istället för att försöka fly.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår till hundra procent

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka