Nekad MX_gooner! | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MX_gooner!

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Ban-referens
fivem-bansen-o4e5 — FiveM, Utgår 2026-03-17
Anledning: Hoppar ej ut ur sitt fordon när han blir riktad på och flyger in i en vägg med sin bil men rpaar knappt på skador
Bannad av: Berra1213
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag körde i Groovestreet för att se vad La sombra gjorde där efter såg en i vendetta mig och dp körde han efter mig efter att jag ville köra iväg då stannade jag och sa tja jag är med i LA SOMBRA (dem har ej krig det var därför jag sa det) Så hoppade han ut och riktade jag hoppade ej ut för jag ville snacka ut mig som ni ser på klippet då kommer en polis och då kör både jag och han ifrånn jag efter polis han efter mig och efter nångra minuter av att skicka prios så pittar han mig RAKT i en väg och då rpade lite lite på skador körde bort lite och dog. Så jag gjorde fel såklart

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja såklart

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att hoppa ut ur bilen när han väl riktade samt att rpa på mina skador oavett vad och då ska jag rpa mera på själva ljuden och inte bara på /me ont+blöder+yr (har aldrig blivit bannad)

Varför ska vi ge dig en till chans? För jag kan förbättras och bli bättre på det jag gjorde fel på samt göra annorulundare scenarios om det skulle ske igen samt så har jag aldirg blivit bannad på unive detta vart första gången och det kan vara ett bevis på attt jag kan bli bättre på allt inom det jag gjorde fel i.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka