- Meddelanden
- 18
- Reaction score
- 1
Ban-referens
fivem-bansen-o4e5 — FiveM, Utgår 2026-03-17
Anledning: Hoppar ej ut ur sitt fordon när han blir riktad på och flyger in i en vägg med sin bil men rpaar knappt på skador
Bannad av: Berra1213
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag vart ute i Groove street för att se om La sombra vart hemma för att jag är väldigt nära dem även om jag är med i Svedala vilket har krig med dem och då så körde jagf till dem. Där efter insåg jag att inga var där då det var ganska sent så jag valde att köra till TH då jag vill se bilar men på vägen där ser jag en i vendetta som tuttar på mig och då så stannade jag för att vara lite social. DÅ börjar han med tja vilka är du med?? då säger jag la sombra efter som dem ej har krig då hoppar han ut riktar och då säger jag nej ring scar face han kan bevisa det då säger han nej ut och sedan kom polisen. Vid den tiden hade jag ej hoppat ut utan jag körde efter polisen på klippet för att jag pallade ´skotta mot folk då mina grabbar vart döddade ig så jag körde efter. Sedan vid hamnen typ så kör han i mig och säger varför ljuger du du är med svedala jag sa då okej hur vet du det? han sa då att han känner igen mig men jag hade tittande rutor. Då körde jag iväg till början av gs kan man säga där jag blev pittad i nästan 300 och rpade bara lite lite på skadorna sedan körde jag fram och då hoppade jag ut avlossade en skott och dog.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar för det jag gjorde. Jag förstår att det jag gjorde räknas som fear PWG och att det inte var rätt enligt reglerna. Det var inte min mening att förstöra rp,n för någon annan. Jag har lärt mig av det och kommer se till att följa reglerna bättre framöver.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har då lärt mig att inte bara rpa på mina skador som jag orasakat ingame men även att rpa rätt på fear sidan av klippet för att inte bara göra så motparten har kul men även så själva rp,n på servern ska vara ren och funka till 100% Jag har också lärt mig att tänka realisktiskt oavsett om detta bara är ett spel kanske det inte är så för andra och jag ska ej förstöra för folk som faktiskt vill rpa och ha kul. Om detta händer igen eller om jag skulle få gåt tillbaka till just den tiden skulle jag gjort om allt rätt för hans skull sen rpa på att kanske hitta han eller lägga ett pris på hans huvud.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni kan ge mig en till chans eftersom jag verkligen förstår vad jag gjorde fel och har lärt mig av det. Mitt mål är att ha bra och seriös rp och inte förstöra för andra spelare. Samt är detta min första ban vilket bevisar att jag är tro verdigt på nått sätt. Jag har kört på unive i nästan 4månader utan en ban eller kick.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det klart