Nekad Musticctv | Beslut Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustibb

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
7
Ditt discord namn: mustibb

Ditt Hex-ID: 11000015ad64d0e

Vad för typ av beslut gäller det? ban indraget krim

Vem/vilka tog beslutet? valentino1

Varför tror du själv att beslutet togs? pågrund av att i detta klipp jag fått se av valentino så ser det ut som om att jag begår massor av regelbrott. Jag kan själv hålla med om att det såg ut som att jag gjorde en massor fel i det scenariot men grejen är att det är svårt att döma när man inte speccar mig och ser det från mitt perspektiv. Jag rpa på skadorna en massor av gånger när jag körde in i bilen och jag kan faktiskt hålla med om att det inte var helt rätt utav mig att fortsätta köra medans jag rpar på skador. Sen dem resterande så som tex fear rp så tänkte jag bara sunt förnuft, han rikta på mig i mekkonomen jag var lite upphätsad för han ej hade voice changer o lätt som en squeker (no offense) Jag borde hoppat in i bilen snabbare tycker jag med. Men tillslut så gjorde jag det och när jag hoppade in så miss klickar jag, vet att det är svårt att tro på men jag lovar att jag miss klickar. Jag rpade på miss klicken o sa att jag ramla av pågrund av att bilen inte hade dörr för att rädda upp situationen. Där efter så ser jag min polare komma och då springer jag snabbt för att ta hjälp från honnom och då lyckas vi faktiskt komma undan. Men jag kan erkänna att jag själv gjorde en massa fel. Vill med säga ifall jag inte tagit upp det att bilen har jätte dåliga bromsar och att jag av ren instingt körde till höger för att komma undan från bilen och då låg han med svart klätt där

Hur är beslutet felaktigt? Då jag inser att dem regelbrotten jag fått har inte blivit ut tänkta från mitt perspektiv och mitt sunt förnuft. Som i tex när jag kör på den allra första grabben, då var bilen faktiskt trasig och jätte jätte svår att köra den hade hemska handlings och var trasig så jag körde rakt fram bara. Där efter så kör jag åt höger för att ducka dem men då svänger dem in i mig o jag hinner inte ens reagera o tänker direkt att min bil kommer dö o jag kommer bli supper dödad så jag lägger gasen i mattan o kör o då visste jag att jag behövde rpa på skadorna vilket jag gjorde direkt efter att jag körde ivägg och till och med lite innan. Där efter så så kommer dem typ 30 sec efter jag kommit fram till mekonomen av ren stress, bilen var liksom trasig och jag hade 5 pers som jag trodde jag kom undan o jag har en krycka. Kryckan skulle jag aldrig haft från första början ens så det förstöde en hel del av scenariot för mig och gjorde så jag behövde ta dem valen jag gjorde vilket var lite dåliga där. Jag fattar Valentinos beslut till 100% och fattar vrf han tyckte så som han gjorde. ber också om ursäkt ifall jag var lite dryg i vc var lite upp hetsad inget illa menat du är en KUNG staff.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inge klipp tyvärr

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka