Nekad nukiee | Beslut Överklagan {valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1nukie

Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
5
Ditt discord namn: nukiethedon

Ditt Hex-ID: steam:11000015edfa9df

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim + 3 dagars ban.

Vem/vilka tog beslutet? Valentino1

Varför tror du själv att beslutet togs? För jag gjorde väll kanske lite fel som t.ex skjuta och inte lät han köpa ut sig men tycker endå jag gjorde rätt under scenariot som skedde då han va ett problem i mina ögon

Hur är beslutet felaktigt? Jag och min grabb skulle byta import och allt gick bra, sen slutade det med att dom började bråka enormt mycket och så fortsatte det så i typ 5 min och sen så börja dom åka efter oss hela tiden i typ 10 minuter o skit så jag valde att hoppa ut direkt efter dom precis hade krockat, och så riktade jag i kanske 20 30 sekunder och dom va typ helt tysta tills min grabb säger sjut hans polare isf för att visa att du menar att du riktar, så gör det o han dör vilket inte va meningen i det fallet då jag först inte träffa skottet och gick nämre för att skjuta i benet, så riktar senare på hans polare, han börjar med att låsa bilen, sen lägga in pistolen, sen leka som han har brutit massa ben och skit för att inte kliva ur tills vi skriver en massa i /me och sen hoppar han ut så typ ragdollar han o leker som om han har händerna uppe för vi inte ska råna, och då blev jag lack och tog han till ett ställe, där jag tydligt ingame hör att snubben sitter o metar och säger det ingame och sen riktar jag och han lekte uppkäftig o då skjöt jag han ( drf hans ena klipp e mutad för han metar (kan vara helt fel men hörde hans polare garva sönder genoms hans mic) + leker uppkäftig mot mig vilket fick mig och skjuta honom då han såklart begår fearrp, då jag klart och tydligt riktar ett vapen rakt i ansiktet på honom)

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inte själv klipps pga att mitt nvidia inte tar upp ljud alls från fivem men ska fixas då jag måste ha det i dessa tillfällen, men kan visa klipps från beslutet där man t.o.m hör att ena klippet e mutad för någon skum anledning.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka