Accepterad Musticctv | Ban Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustibb

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199484259598/

Ditt Hex-ID: 11000015ad64d0e

Vad är din discord tagg? mustibb

Vem var det som bannade dig? valentino1

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-11-15 164818.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade precis blivit rdmad och då gjorde jag en /report och då svarar realpaulo och då skickar jag klippet till hnm och han valde att revva mig då det var rdm. Och när jag får rev så får jag ju självklart en krycka vilket jag inte skulle ha så då är jag påvägg till sjukhuset med en bil jag hade hittat, och den här bilen var jätte sönder och höll på att dö så jag var påvägg till mekkonomen för att ta ut min bil. Sedan så kommer en bil och hetsar och börjar rikta och då åker jag fram då jag inte ens var nära dem och hoppar ut för att kunna döda dem men då glömer jag att jag har krycka så jag hoppar in snabbt igen. Då hoppar en av dem ut och jag av först och främst instingt kör på honom vet ej vad jag tänkte men det bara hände. därefter så krockar jag in i deras bil och rpar på skador och därefter så springer en av dem framför min bil och då självklart kör jag på honom då det var sista utvägg. sen så kör jag till mekko för att hämta min bil men där gråter dem och ber mig och hoppa in i deras bil och till och med börja rikta och då hoppa jag in och sen miss clickar jag ut och rpar på det då deras bil ej hade dör. sen kom min vän och jag hoppade in i hans bil ist för att rädda mit liv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. pågrund av att i detta klipp jag fått se av valentino så ser det ut som om att jag begår massor av regelbrott. Jag kan själv hålla med om att det såg ut som att jag gjorde en massor fel i det scenariot men grejen är att det är svårt att döma när man inte speccar mig och ser det från mitt perspektiv. Jag rpa på skadorna en massor av gånger när jag körde in i bilen och jag kan faktiskt hålla med om att det inte var helt rätt utav mig att fortsätta köra medans jag rpar på skador. Sen dem resterande så som tex fear rp så tänkte jag bara sunt förnuft, han rikta på mig i mekkonomen jag var lite upphätsad för han ej hade voice changer o lätt som en squeker (no offense) Jag borde hoppat in i bilen snabbare tycker jag med. Men tillslut så gjorde jag det och när jag hoppade in så miss klickar jag, vet att det är svårt att tro på men jag lovar att jag miss klickar. Jag rpade på miss klicken o sa att jag ramla av pågrund av att bilen inte hade dörr för att rädda upp situationen. Där efter så ser jag min polare komma och

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. skulle inte säga att det var helt felaktig då första gången jag körde på grabben så var det lite fel men dem andra gångerna var det bara sunt förnuft och sista utvägg. sen tjafsar jag lite för mycket i mekko och det kan jag hålla med om.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 17 tidigare bans men bara 1 senaste 3 månaderna. med andra ord grön spelare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte kört på den första grabben då det var onödigt och sen inte tjafsa i mekko och hoppa in i bilen tidigare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte köra på någon alltså vdma och att värna för mitt liv ordentligare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes det gör jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka