Nekad Mustangen | Ansökan till servervakt[Chippis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustangen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Mustangen

Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Ange ditt födelsedatum 1 September 2005

Vad heter du på discord? mustang_lover#8768

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 15:00 till 22:00
Tisdag: samma
Onsdag: samma
Torsdag: samma
Fredag: 15:00 till 01:00 eller 23:00
Lördag: 13:00 till 23:00 eller 01:00
Söndag 13:00 till 22:00

Hur länge har du spelat på Multistaden? I en månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hålla koll på alla som lallar på server t.ex dom som tar polis bilar såna som bara vill förstör dom skulle jag kicka mitt mål skulle vara göra alt i min förmåga för att få serven att få så bra rp som den kan uppnå jag vill att alla ska kuna rpa bra och ha roligt och att inte behöva vara orolig för att bli vdmad eller rdmad av folk som bara vill förstöra

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill bli servervakt på multistaden på grund av att jag tyker att det är ett väldigt bra staff team som håller serven bra på grund av det så tyker jag att multistaden är en bra server att bårde spela på samt att ansöka till servervakt

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jo jag skulle bidra med en bra atetyd mot folk samt vara en aktiv spela dom kan hjälpa serven att bli så bra som möjligt jag skulle ha Sten koll på folk som kommer lalla eller bara förstöra och kicka dom så dom förstår att multistaden har bra koll på folk så dom slutar lalla

Varför ska just du bli servervakt? Jobbpolitik grund av att jag kommer med en bra erfarenhet inom att vara servervakt på grund av att jag har varit det på några andra servrar men jag skulle bidra med en bra atetyd folk som behöver hjälp jag kommer även var aktiv spelare som brinner för bra rp

Varför vill du bli servervakt? Jo jag vill bli det på grund av att jag vill hjälpa med med servens rp och hålla koll så folk kan känna sig trygga att rpa på serven jag skulle aven vara en bra kompis med folk som behöver hjälp

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Bra skulle jag säga har varit staff och servervakt på flera andra servrar för längesedan

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej jag har ej varit banad

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar bara på multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka