Nekad Mustafa ali | Chef-jobb ansökan (eliasc123)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maccko

Icke Medlem
Meddelanden
300
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill bli chef i Vianor

Vad heter du IRL? Djod

Vad heter du på discord? Styling#8268

Hur gammal är du? 12 snart 13

Hur länge har du spelat på Unive? 5 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer anställa folk som är mycket aktiv och kan mycket om bilar. Jag kommer göra vianor till bättre om trevligare plats genom att Hålla respekt och vara mycket aktiv. Om jag blit chef så kommer jag såklart vara mycket aktiv för det finns folk som vill ksk fixa sin bil så därför vill ja bli chef och utveckla jobbet. Jag kommer ochså kunna ändra på priserna för att det är mycket folk som klagar att det är för dyrt och de inte har pengarna just nu

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja jag har varit P/A i auto experten och varit mekonomen erfaren

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne typ 4 till 5 timmar varje dag men lördag och söndag och fredag kommer jag vara inne typ 7 till 8 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart eftersom jag älskar unive och jag kommer aldrig lämmna den

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej aldrig unive är mitt hjärta och kommer aldrig spela på en annan server eftersom jag vill inte bryta mot unives regel

Har du läst våra Regler? Ja självklart

+Rep kommer bli en bra chef tro på mig

++rep har utvecklat bra och skrivit bra,Förtjänar att bli chef kommen ochså vara en bra chef

---rep alltid dålig rp, har bra bevis, hans röst matchar inte hans karaktär, blivit sparkad från Securitas 2 gånger på mindre än 3 månder

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka