Antagen Ahmed Al Mustafa | Chef-jobb ansökan Skyclub [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ahmed Al Mustafa

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? Skyclub

Vad heter du i verkligheten? Amar

Vad är ditt användarnamn på discord? tataamar

Ange ditt födelsedatum: 6 December 2009

När fick du medlemskap på Unive? Jag fick det 1 vecka sen

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jagar bra på att ge motivation till mina anställda, jag är väldigt social så om det är så att jag har ett problem med en anställd kommer jag prat med de och försöka lösa de problemet. Jag är ganska schyst av mig så jag kommer inte sparka mina anställd om de gör ett misstag

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag har framtidsplaner och de kommer vara att jag förbygger en bättre bransch inom detta yrket och att jag bygger upp skyclub och lär känna alla mina anställda på bra sätt. Jag kommer också att bygga upp massor med fester så att vi kan tjäna pengar på det också jag är en kille från Balkan och denna stan har också massor med folk från Balkan så det hade varit fett med Balkan fester och såklart lite svenska fester. Jag kommer att utveckla hela skyclub kommer försöka bygga upp flera klubbar med skyclub och ha bättre anställda!

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja jag kommer ha den tiden som krävs då jag är aktiv alltid på vardagar och helgar

Har du läst våra grundregler? Ja

Ifall du vill ansöka till en chef position på servern så måste du vara Verifierad.

Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Grattis!

Du har valts ut som chef till Skyclub.

Hoppas att du kommer trivas!

Tillbaka