Nekad Mustafa abdi | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustafa abdi

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Adam

Vad heter du på discord? Ďęмøņ#9136

Hur gammal är du? 15 in real life in game 22

Hur många timmar har du på Fivem? 500+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag har jobbet med Räddningstjänsten innan men gick in i väggen ett tag och är fortfarande jätte intresserad av Räddningstjänsten och hjälpa till

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja som sagt jag hade jobba som brandman förut innan jag gick in i vägen och jag kommer ihåg det mesta men det är alltid bra och lära sig lite mer. jag kan stoppa bränder rädda människor och mer...

Berskiv din karaktär? han är 21 år och kommer från mexico och behövde åka till sverige för det hände mycket saker där hans pappa brukade slå han men hans mamma bodde inte med dom så när han blev 18 flyttade han till sverige själv och gick på en skola så han kunde lära sig mer svenska sen efter han hade lärt sig svenska så fick han bo hos en kompis. och efter en stund hade han samlat ihop pengar till en egen lägenhet. och när han hade bott i sverige ett tag ändrades han och ville hålla på med bilar. och när han hade bott i sverige ganska länge så hade han sett hur många gäng det finns i stan och tänkte att han inte vill vara det och när han va i stan mer och mer blev han mer intresserad av Räddningstjänsten och ville bli det själv för att hjälpa till staden.

Hur ofta kommer du vara inne? nästan varje dag 3-5 timmar och på helgen 5-7 ibland

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag verkligen

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej faktiskt inte

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka