Inaktuell Musab201 | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Musab201

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
241
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Musab

Ditt discordnamn: ttv_musab

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2007

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att just jag ska bli Staff eftersom jag är en person som tar ansvar, en person som håller det de lovar, en person som är lättlärd och en person som är allmänt trevlig. Det som jag kommer bidra med är att vara aktiv, pålitlig och ansvarsfull. Jag är också en person som gillar att hjälpa folk och hitta lösningar på deras problem. Jag är också en person som sätter ned foten. Jag kommer också bidra med att erkänna mina misstag samt utveckla och förbättra det.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? När jag speccade så ser jag att i sjukhuset så är rpn nivån på många låga, det finns en del som har absolut ingen respekt mot sjukvårdarna. Även när man säger till de att sluta hålla på så fortsätter det igen dagen efter. Jag vill göra stopp på det helt o hållet, jag vill att folk som jobbar i sjukvårdarna tycker om sina jobb samt att fler personer söker till sjukvården. Jag jobbar inom sjukvården så jag har en stor överblick på just detta ärende.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det som jag skulle göra att införa ett schema system, jag ska göra så att 1 staff ska vara just runt sjukhus området och ha en överblick från det osen efter 1 timme så byter de mot en annan staff på det sättet så kommer sjukvårds problemet att lösas. Och jag är redo att göra slut på det.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara staff är som ett arbete, man är en förebild för andra och att vara professionellt spelar mycket roll. professionalitet är grunden på mitt arbete, på alla situationer, stress, sur, ledsen så ska jag fortfarande vara professionell.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Det är ganska enkelt, när jag har prov eller viktigare saker att hantera så kommer jag inte vara lika aktiv men när jag har inget o göra så kommer jag vara mer aktiv. men jag kommer minska på rpa så jag får mer tid för mig att jobba inom staff.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelt sens juli och vet hur allt fungerar.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. Jag har varit en tidigare M/A, då jobbade jag väldigt mycket, några gånger så jobbade jag över 7 timmar streak på just att läsa ansökningar och specca. Kom även top 3 i reportslistan som M/A. När jag väljer att fokusera på något, så lägger jag stort fokus på just det.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Finns inget som jag är inte beredd för.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka