- Meddelanden
- 56
- Reaction score
- 7
Ban-referens
fivem-siren-q40h — FiveM, Utgår 2026-04-21
Anledning: quita under scenario
Bannad av: Liam070
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag hade ett bakomliggande scenario med en i våran allians då han några dagar tidigare tagit en av mina kidnappningar + vapen. Efter detta scenariot fick jag höra att han gjort detsamma med fler andra inom alliansen. Jag hade aldrig brytt mig mindre om vapen eller kidnappning men efter jag fick höra detta så förklarade jag till honom att jag ska ha tillbaka det han tog för det beteendet är inte okej inom vår allians. Han väljer att svara på detta med "det är bara ett vapen, gråt mer" samt mer. Då förklarar jag för honom att jag kommer ta tillbaka det vare sig han vill eller inte. Nån dag senare ser jag han i gäng garaget med sin stash bil ute så jag väljer att ta tillbaka det vapen han tog ifrån mig samt 1 random vapen till för att visa exempel att detta beteende inte är okej inom alliansen. Han väljer direkt att försöka döda mig vilket gör att jag väljer o clogga. Detta var kanske ett dumt beslut utav mig, men som sagt ville ba visa exempel och genom att han bara dödar mig och tar tillbaka sakern kommer det exemplet inte gå igenom.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar för bannen gällande att jag clogga, tycker ba bakgrunden borde ha tagits lite mer i åtanke för åtgärderna, men som sagt dåligt beslut att logga när han försöker döda mig.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att hålla mig till reglerna vare sig vad en person har eller inte har gjort och borde kanske ha löst det på annat sätt. Försökte som sagt prata med honom men han nekade att ge tillbaka sakerna, vilket var anledningen till varför jag valde o göra det på detta sättet.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag 100% förstår konsekvenser med att bryta ett så pass seriöst regelbrott som clogg och hoppas att man kan få en andra chans att bevisa att man kan göra bättre ifrån sig.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja