Accepterad MrCookieBooi | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrCookieBooi

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
7
Ban-referens
fivem-huven-nhsf — FiveM, Utgår 2026-03-14
Anledning: Skjuter på centrala motorvägen
Bannad av: GladaGranen
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag + 3 av mina polare i alliansen blev beskjutna utav en annan person från ingenstans när vi åkte runt i grovestreet. Vi valde efter detta att följa efter denna personen då vi var 3 och han endast var 1 och såg det som en bra chans för kidnappning. Under förföljandet har vi flertals lägen att skjuta däck på bilen vi jagar och en av dessa gånger väljer jag att göra det på centrala motorvägen som går igenom stan, detta var dumt av mig då jag inte tänkte på att vi befann oss på motorväg och vet själv om vad som gäller på motorväg och inte. Dåligt beslut och ett misstag av mig att skjuta på motorvägen och kommer absolut inte upprepas igen.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja det gör jag, var ett misstag då jag inte helt tänkte på att det var motorväg då vi stod längst uppfarten men det är mitt fel, borde ha tänkt på det. Det jag gjorde var odiskret och absolut inte acceptabelt och kommer verkligen inte upprepas.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att göra allt i min makt för att undvika kriminella handlingar på öppna samt offentliga platser som centralt i stan eller motorvägar. Borde ha valt att antingen åka därifrån eller förfölja personen till en mer säker och avlägsen plast innan jag försökte med kidnappning.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag förstått mitt misstag, var fel av mig och tänkte inte riktigt på det, men det är något jag kommer tänka mer på i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka