Inaktuell MrAngry | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrAngry

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa

Vad heter du IRL? Felix Jocnick

Hur gammal är du? 21

Hur många timmar har du på Fivem? Antagligen 2000 timmar +

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag anser mig själv som en väldigt mogen och kunnig spelare inom FiveM, jag har lång erfarenhet av alla typer av jobb som ger mig ett perspektiv av vad du som kund behöver, även om du är privat person eller företags kund så kan jag hjälpa dig med den mest effektiva och konstnads effektiva försäkringen. Jag är en person som är väldigt sträng och anser att ett jobb är något som man måste ta på 110% allvar. Det går ej att slarva eller lämna små "loop holes" i systemet. Det gäller att hålla det rent och vara ärlig och jobba hårt. Se till att firman drar in pengar men ser även till att du som kund får hjälp med det du behöver hjälp med (I detta fall försäkringar). Jag vill se att alla som ingår i försäkrings firman ska känna sig trygga att vi kan hjälpa dem i alla tilfällen som finns.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som tidigare arbete inom försäkringar både inom det riktiga livet som bolags säljare inom försäkringar, så har jag även stor erfarenhet inom försäkrings jobb inom andra communityn som jag både har spelat för och skapat, idag är det dock bara multistaden vilket är otroligt roligt att ta del av. Jag skulle kunna uppskatta mina timmar inom detta jobb överskrider kring 150 timmar.

Berskiv din karaktär? Min karaktär har sedan tidigare jobbat inom en myndighet vilket var polisen, en såkallad veteran inom polis jobbet. Nu mera ägnar min karaktär sig åt det goda i samhället och känner att mer hjälp behövs, med sin erfarenhet inom juridik, avtalshandlingar och försäkrings säljande så känner sig min karaktär väldig säker på stadens lagar, regler vilket måste tas iakt när avtall skall skrivas.

Mer om min karaktär från uppväxt.
Min karaktär är uppväxt i en fridlig familj där han hade både sin syster sin far och mor som supportade honom genom hela sin skolgång. Skolan var enkel och han skapade sig många vänner, en person med ett stort nätverk. Efter lågstadiet/högstadiet och gymnasiet var det dags för högskola. Detta var ett enkelt val då Klonki kände att han var bra anpassad till att fortsätta att studera. Han började att studera inom kriminologi för att sedan kunna vända sig åt en myndighet och börja arbeta som polis som hade inrikting på brotts analyser när det sker ett alvarligt brott inom polisen eller ett fall utanför polisen. Efter utbildingen så ansåg Klonki att det var dags att ansluta sig till polis skolan vilket gick väldigt bra! Med goda rykten och betyg så gick Klonki ut från polisskolan och började som polis. Med erfarenheten som polis i 10 år vänder sig nu klonki mot mer den juridiska biten av att säkerställa att personer känner sig säkra med sina köp om något olägligt skulle ske med deras egendom, produkter eller innehav.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag, oftast kring lunchtid och senare på kvällen, oftast på tider då det är som mest folk inne, men även tider där det inte är så mycket folk inne, detta är för att kunna anpassa sig till alla!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Abosolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka