Ej Antagen rossy lilaa | Chef-jobb ansökan [Inquistitor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rossy lilaa

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? inquistitur

Vad heter du i verkligheten? wadde

Vad är ditt användarnamn på discord? drito_963

Ange ditt födelsedatum: 14 Februari 2001

När fick du medlemskap på Unive? 3 månader sen

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare erfarenheter som jag tror kan hjälpa mig mycket om jag blir chef på servern. Jag har varit med i olika jobb inom RP och jag har lärt mig hur man tar ansvar och hur viktigt det är att hålla en bra struktur. När jag jobbade inom bilfirma tidigare så fick jag lära mig hur man hanterar kunder på ett bra sätt och hur man ser till att allt flyter på smidigt. Jag fick också erfarenhet av att samarbeta med andra i teamet och det gjorde att jag blev bättre på att kommunicera och att lösa problem när det uppstod. Utanför RP har jag också erfarenhet av att ta ansvar i riktiga livet där jag har lärt mig att vara pålitlig och alltid göra klart det jag har lovat. Jag tycker också att jag har tålamod och jag kan hantera stressiga situationer utan att tappa fokus. Jag tror att de här erfarenheterna gör att jag kan bidra mycket som chef eftersom jag kan kombinera allt jag har lärt mig och använda det för att utveckla jobbet och få det att fungera så bra som möjligt.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer kring detta jobbet är att bygga upp en stark och seriös grund så att bilfirman kan bli något som verkligen gör skillnad på servern. Jag vill att jobbet ska kännas roligt och professionellt både för personalen och kunderna. Mitt mål är att skapa en arbetsplats där alla trivs och där det alltid finns bra service och engagemang. Jag vill också jobba långsiktigt så att firman växer och får ett gott rykte så att fler spelare söker sig dit för att köpa bilar eller kanske själva vilja börja arbeta där. En annan plan jag har är att göra firman mer aktiv och öppen, till exempel med olika event, kampanjer och samarbeten för att göra det roligare för hela communityt. Jag vill att bilfirman ska vara en plats där man känner sig välkommen och där RP kan utvecklas på många olika sätt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? vill satsa på detta. Jag vet att en chef måste vara närvarande och ha tid för både personal och kunder, därför kommer jag att lägga ner många timmar på att se till att jobbet fungerar som det ska. Jag är bra på att planera min tid och kan balansera mitt spelande med mitt privata liv så att jag alltid har tid att vara inne när det behövs. Om jag får chansen att bli chef så kommer jag att prioritera rollen högt och se till att jag alltid är aktiv, engagerad och redo att ta ansvar. Jag vill visa att jag kan vara en stabil person som folk kan räkna med och som hela tiden finns där för att utveckla firman och skapa bra RP.

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad.

Anledning:
Inte medlem.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka