Accepterad mr_larsson1 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr_larsson1

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198256203071/

Ditt Hex-ID: 110000111a3a53f (Hex)

Vad är din discord tagg? larsa#0151

Vem var det som bannade dig? olavor

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lall sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sparka på en pollares bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och 3 till åkte en bil och han som körde stanna och jag hoppar ut ur bilen och vill att han skulle veva ner rutan men han veva aldrig ner rutan så jag valde att sparkade 3gånger på bilen fast nu i efter hand va det inte så smart av mig att sparka på bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va mest jag som gjorde fel efter som jag valde att sparka på bilen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var på mekonomen vid tillfället och sedan så kom en securitas bil till mekonomen, men problemet var att han hade inge securitas kläder på sig och var agressiv mot folk
speciellt mekonom killen. jag skulle få hjälp av mekonom killen och medans de så höll den här ''fake secutritas'' killen på och säga åt mekonomen killen att hoppa in i
securitas killens bil och mekonom killen hade ändå inte gjort något problem men de hade securitas killen tyckt. han får hoppa in i bilen och sedan hoppar han ut och går och lagar min bil
och då slår fake securitas till mekonom kille och han ramlar, då bestämmer jag mig och gå fram och slå till han för jag var så otroligt trött på han att han ska vara så agressiv, men jag visste inte att hade
lite HP så han dog. då när min bil hade blivit lagad så tar jag med securitas killen till sjukhuset men innan vi hinner komma fram så kraschar servern och när jag kom in igen så blev jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha sparkat på bilen jag skulle bara hoppat in i bilen igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att men inte ska sparka på folks bilar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka