Nekad Jan svensson69 | Ban Överklagan [Sp0ky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jan svensson69

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199059823372/

Ditt Hex-ID: steam:11000014189eb0c

Vad är din discord tagg? j.lindkvist

Vem var det som bannade dig? Sp0ky_

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-05 175740.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag dödade en persson och inte visste hur secnariot såg ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle sälja min bil till kenta kofot. jag och kenta och hans kompis såg att en persson började dyrka upp låset och alla sa till han och skrev att vi drog ut han men han gjorde inte nåt av de, han börja tjuv koppla och vi forsta skriva / me drar ut men han rpade inte, sen åkte han iväg och jag och kenta tog min andra bil och åkte och kentas kompis tog en motorcyckel. killen som snodde bilen körde över motor cyckeln och sprängde den och åkte där ifrån utan skador sen pkte han iväg och så kom en till kille och hjälpte till han hette abdi. men killen stannade aldrig och rpade inte, så tillslut gick bilen sönder och jag var så trött så jag dödade han med en kniv och de var dumt av mig men han hade dötat kenta kofots kompis så jag tyckte inte han var så oskydlig som kanske staff trodde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var fel av mig att döda han men killen var inte oskyldig som kasnke han skrev.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har lyckats tagit lärdom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja och inte dötat men killen rpade inte alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte döda någon.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? nej jag förstår inte varför ni skulle neka den eftersom han hade gjort mycket saker också och kanske förtjänade att få stryk och vill jätte gärna in och fortsätta jobba på mekonomen mvh jonte

Det ger dig ingen rätt till att döda någon på piren samt utan krim dessutom vilket du måste ha för att göra kriminella aktiviteter!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka