Accepterad zur3s | Ban Överklagan [william.9]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zur3s

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199106280026/

Ditt Hex-ID: steam:1100001444eca5a

Vad är din discord tagg? zur3ss

Vem var det som bannade dig? william.9

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-15 213508.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag råkade köra in i hans bil och han tyckte att det var fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi bråkade med securitas i groove street sen träffade vi på han igen och körde efter han för att snacka med han sen kör han in till sjukhuset och vi kör efter och ställer oss bredvid han sen kommer det en gokart och kör in i han efter det hoppar securitas killen upp på sin motorhuv och vi valde att köra där ifrån så när jag ska köra fram råkar jag köra in i securitas bilen lite och han står uppe på motorhuven och trillar ner sen när vi e påväg ut från sjukhus parkeringen e den gokarten framför oss och vi kom i lite hastighet och han e så långt ner på marken så man ser inte han så tydligt så vi råkar putta till hans gokart med bilen sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag själv skulle påstå att det var en felaktig ban då han banna mig för vdm och det var inte med mening då jag råkade köra in i de och var inte menat att någon skulle bli skadad men det var så mycket folk där och att var runt en så man kunde knappt köra där ifrån. samt jag och securitas killen hade ett bakomliggande scenario och det står i reglerna att man inte får göra det om man inte har ett bakomliggande scenario. sen att det var faktiskt inte meningen att köra på han ändå. men men alla gör väll misstag och man lär sig av dom.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad här tidigare men det över ett år sen men det jag minns är att jag tog väldigt mycket lärdom från dom och blev inte bannad mer efter ett tag då jag hade lärt mig det mesta och fått lära mig vilka konsekvenser man får

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att inte kört efter securitas killen eller så hade jag kunnat ta det försiktigare vid sjukhuset så att jag inte hade råkat köra in i någon då det verkligen inte var menningen att köra in i han på parkeringen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att vara mera försiktig när det är mycket folk i närheten för att det kan hända olyckor och det kan leda till konsekvenser man verkligen inte ha

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka