Accepterad MR.Tornq | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MR.Tornq

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Tornq

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? E.Tornq#1593

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född år 1996 08 12 och går under namnet Jan Olofsson. Jan är då född och uppvuxen i ett litet land luxenberg men nydligen flyttade in till Sverige då han fick några problem med lagen där borta. Han har haft en del motgångar genom sin tid här på jorden då han har haft en väldigt tufft uppväxt med föräldrar som misbrukade och då rätt i så ung ålder flyttade runt i massor av familjer men snabbt började hålla på med alkohol och hoppade av skolan och fan sig ofta i slagsmål. Jan gillar att hålla sin cirkel liten och vara med folk han litar väldigt mycket och har svårt att skaffa nya vänner att omgås med. Jans hobbys han gillar att göra på sin fritid då han inte jobbar med postnord och leverar paket är att hålla på med bilar då det har varit dit han har tagit sig till när han haft det jobbigt i livet. Jan har ganska tuffa humörssväningar då han lyder av borderline och då han överdriver och tolkar saker fel rätt så mycket men går en utredning för det. I nuläget försöker han leta efter ett nytt jobb då pengarna han tjänar ifrån postnord är en väldigt låg summa då han vill ha mer och dyrar bilar lägenheter klockor osv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill att ni ska ha mig som medlem på Univi darför att jag kommer kunna bidra med posivitet till communityt då jag gillar att hjälp till folk i discord server tex. Jag kommer även kunna RP:A och de mycket bättre genom att kunna ta mig fram meråt innom jobb världen då och skaffa mig mer kunskap i yrkerna.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig intresserad av Unive är hur stor och seriös rp det är och det sköts regelbundet med många bilar uppdateringar och bra community.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att jag och min kompis letade efter en ny server att spela på och då såg vi Unive och blev väldigt intresserad när vi såg Spelantalet.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med roleplayed är att jag skall kunna utveckla min karaktär och mina rp kunskaper och kunna veta vad för vägar jag skall kunna ta mig genom och bara lära mig känna och umgås med det goa folken.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att jag skall kunna uppnå på unive är roliga scenarion för alla som är med och bli igen känd på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Den enda servern jag är aktiv på är Unive

Senast ändrad:
Tillbaka