Nekad Jan svensson69 | Medlem ansökning [gormstorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jan svensson69

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan lindqvist

Vad är ditt discord namn? j.lindkvist

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan svensson 54 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kort stubin, skrattig, lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Jan Svennson och är uppväxt i en stad i bohuslän han är född 1970-09-02 alltså 54 år gammal. Han har haft problem i skolan med att lärare inte gillat honom på grund av att han inte var från sverige och med folk utanför skolan som inte gillat honom och retat honom på grund av att han inte var från sverige. Hans mamma heter gun och är 68 år gammal Albert har även en bror vid namn simon svensson som är 39år gammal. När Jan var 10år gammal så dog hans pappa vid namn niklas i en järn sjukdom. När Jan blev runt 15-16år flyttade han och hans mamma och hans bror ner till malmö och där hade han bra vänner som han själv tyckte var bra men inte hans mamma för dom höll på med dumma saker som t.e.x rånade folk sålde droger snodde saker och Jan blev indragen i de och de slutade inte bra för honom han hamnade i soc familj i 6 månader och sen kom han tillbaka men denna gång så blev han inte tagen någon gång mer och han och hans vänner fortsatte med dumma saker. I framtiden vill han känna stora pengar vad d

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och rolig rp samt social rp då jag har bra erfarenhet inom rp för jag rp:at i typ 6månader och har runt 500h på fivem. jag kan även hjälpa staffs med att klippa så att dom som lallar eller bara inte kan bete sig blir bannade eller kickade från servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska kunna ha rolig rp även om man blir tagen av polisen efter ett butiksrån eller liknande och inte bli dryg eller skriva fula saker till polisen som tagit dig bara för du inte vill åka in i fängelse eller liknande du ska kunna förlora ett scenario för de ska bli en bra rp på servern.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, jag har vdmat och rdmat och har lärt mig att man inte alltid behöver vinna i ett secnario utan att man kan bidra med rolig rp.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inte vdm,rdm,power gaming.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Du måste vänta 2 veckor efter indraget medlemskap.

Du får ansöka igen 2024-12-19. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka