Accepterad luckepanda | Medlem ansökning [lazer73]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luckepanda

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? vintrie.hills

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Eriksson, 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, trevlig och utåtriktad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Jan Eriksson. Han är 25 år gammal. ända sedan han var liten så har han velat bli polis. Jans pappa var polis i många år men en dag när hanns pappa var på ett skift så blev han skjuten tre gånger i bröstet och senare samma kväll avled han på sjukhuset. Efter det som hände med hanns pappa så har han alltid velat bli en polis för att kunna förhindra sådana hemska händelser. Jan är även väldigt intresserad av bilar och har jobbat väldigt mycket med bilar. Han älskar även att träna och gymma, han har gjort det ganska mycket nu på senaste i och med att han inte har något jobb. Det senaste jobbet han hade var på postnord men han tjänade inte jätte bra och tyckte inte att det var ett så kul och intressant arbete.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer försöka bidra med många och bra scenarion. Jag har även ganska bra koll på RP pga har spelat på denna servern förr. Jag ska även försöka bli polis och på så sätt kan jag göra ännu bättre scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att motparten ska ha en chans o vinna istället bara för att göra allt för att vinna scenariot själv + göra så scenariot blir roligt för båda parter. Spelar man bara för att vinna så bryter man regeln powergaming. Ett exempel kan vara att man gör ett butiksrån. Då ska man inte en bil som går i typ 450 km/h för då kommer polisen inte ha en chans och då blir det inte roligt för båda parter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja men det skedde för väldigt länge sen och jag kommer inte riktigt ihåg vilken regel det var jag bröt mot men jag har lärt mig utav det eftersom det inte har skett igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm = random death match, är när man dödar utan anledning. powergaming = om man tar skada utan att rpa på det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget särskillt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka