Nekad Mr.Sallad | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr.Sallad

Icke Medlem
Meddelanden
186
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199117279122/

Ditt Hex-ID: steam:110000144f69f92

Vad är din discord tagg? hagabarber

Vem var det som bannade dig? toris

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-06 125757.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att banna mig eftersom att jag la upp ett montage. Jag ångrar att jag gjorde det och det var inte värt att göra det för att få en p ban. Det var en dum handling utav mig och det kommer inte upprepas. Sen blev jag också bannad för clogg. Jag erkänner allting och jag använde mig utav spawnmenu för att rymma ifrån polisen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade en skottlossning emot polisen sen så valde jag att ta spawnmenu där ifrån. Det var ett dumt val och efter det gjorde jag ett montage som inte var det smartaste heller för jag blev ju p bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte felaktig då jag gjorde fel och det var en rätt ban men jag vill gärna ha en unban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte riktigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat roleplaya mig i scenariot och inte c logga. Sen hade jag också kunnat skita i att göra montage sånt är bara onödigt. Jag ångrar allt det jag har gjort och vill jätte gjärna ha en till chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lägga up montage eller clogga i scenarion det ska aldrig hända igen,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka