Nekad MR.COCA-COLA | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR.COCA-COLA

Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
1
Ditt discord namn: 1.mr.cocacola

Ditt Hex-ID: 11000014addd7df

Vad för typ av beslut gäller det? 1 krim varning

Vem/vilka tog beslutet? Lasse och lastbilsjanne

Varför tror du själv att beslutet togs? jag tror de valde att ge mig en krim varning för att jag inte satt i gäng vc under scenariot och jag fattar ju varför de tog de återgärderna för jag satt ju inte i gäng vc och de är emot reglerna men anledning till att jag inte satt där var för att mitt discord hade buggats så de blev grå skärm så jag refresha appen så att den funka igen men då tänkte jag inte på att man disconnectas från vcn och de brukar ju komma upp att man kan återansluta till vcn men de glömde jag och tappa in ingame och blev jagad av några sedan kom mina grabbar och hjälpte mig och dem som var våra fiender åkte iväg sedan jaga vi dem och sköt mot dem vid paleto ungefär och då specca ju lastbilsjanne och sedan såg han att jag inte satt i vc och anledning var ju att jag glömt återanstluta till vcen eftersom jag blev disconnetad från vcen och jag fattar ju varför de ser skumt ut för staffsen när jag inte sitter i gäng vc när vi är i ett scenario men som sakt hade jag glömt och de förstod ju staffsen ändå men de måste ju ändå ge återgärder för jag kan ju bara ha ljugit i support

Hur är beslutet felaktigt? jag skulle väl säga att de är felaktigt eftersom jag råkade disconnectas från vcen och glömde återansluta till vcen efter att jag hade refershat appen så jag fattar ju vrf de tog återgärderna men de var ju synd att jag hade glömt att återansluta och vara deffad vilket jag annars alltid är. men jag fattar ju dem till 110% varför de tyckte något var skumt när jag inte sitter gäng vc under pågående sceanrio. men de hade uppskattas om jag kunde få bort denna varning för de var verkligen ett misstag av mig att glöma återansluta til gäng vcen vilket man självfallet ska göra under sceanrion eller när man är ig. men jag uppskattar ändå att de bara gav mig en krim varning för de hade säkert kunnat ge mig hårdare återgärder så de uppskattas något enormt och hoppas jag kan få bort min krim varning eftersom de hela var en stor miss av mig som glömde återansluta till vcen efter att mitt discord buggat

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://media.discordapp.net/attachments/1384944378639941794/1384945916523319550/image.png?ex=685446e5&is=6852f565&hm=890ff0f6719e7f10c91150ff550f8cef7403c968eb57729b98c4fc2ee8fc6115&=&format=webp&quality=lossless

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka