Nekad snigel | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snigel

Icke Medlem
Meddelanden
296
Reaction score
26
Ditt discord namn: Realsnigel

Ditt Hex-ID: steam:110000153cdaa6d

Vad för typ av beslut gäller det? Indraget/ 1 varning berras ärende , 1 krim varning / mr king ärende

Vem/vilka tog beslutet? Berra ärdende är det första / mr kings är de andra

Varför tror du själv att beslutet togs? För under ett scenario när jag skulle ge ett vapen till min broder ingame så var det 3 bilar där och så lite längre fram så hoppade jag ut för att skjuta jag såh bara 1 bil och jag åkte för jag var underbemannad när jag bara såg bil och hörde bara 1 Person snacka, mr kings ärnde nu .för jag tydligen gjorde en ogiltigt stormning när de åkte in i deras hus och börja skjuta ut så sköt vi in och döda dom

Hur är beslutet felaktigt? För att när detta hände så kollade jag mig omkring innan jag började skjuta och då såg jag bara den bilen jag sköt mot var kollade runt mig innan jag sköt som sagt jag fattar att ju gjorde fel men tycker att alla borde få en andra chans eller kanske en muntlig varning och ban, mr kings ärende nu för när samma sak hände idag sa william07 om de kör in får vi storma som vi gjorde när jag fick krim varningen

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Berra har det

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka