Inaktuell Motta1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yungty

Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? Slaskennn

Ange ditt födelsedatum 16 Maj 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli medlemskaps ansvarig för att jag vill hjälpa servern och få in nya spelare. Sedan så vill jag också att få de nya spelare en chans att rpa fullt ut genom att bli medlem. Jag kommer dessutom banna folk som bryter mot unives regler och förstör rpn. Jag kommer också inte bara ta interjuver utan jag kommer att vara aktiv inom att specca. Jag har innan varit staff och sv flera gånger men just nu vill jag ta steget upp och bli MA så jag kan hjälpa icke medlemmar rpa.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig som MA för att jag är kompetent. Jag tar också mitt jobb seriöst och vill verkligen hjälpa till och kunna komma långt inom staff teamet, jag har dessutom koll på alla kommandon och hur det fungerar eftersom tidigare har jag varit staff på unive.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra människor med bra ton och vara trevlig mot folk och att man ska välkommna dom till servern och verkligen göra så det känner att dom har blivit kommit till rätt server. Jag kommer också ha full respekt till alla människor och lyssna på vad de har och säga.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill sprida bra energi och vara trevlig mot alla. Jag kommer också börja fokusera väldigt mycket på rpn och kommer se till så att jag tar in många medlemmar som når kraven för att bli medlem. Jag är väldigt driven person och vill göra framsteg inom unive staff teamet och jag kommer påverka servern på ett positivit.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att dom inte ska förstöra för servern och sprida positivitet, tycker också att båda parterna ska ha kul. Jag tycker också ett krav är att man inte ska bryta mot unives regler.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har ansvar för att skaffa nya medlemmar och kunna förbättra servern genom att också kunna banna folk som bryter mot regler. Jag har också ansvar att välkommna nya medlemmar in till servern och att jag har en trevlig ton och snälla mot alla som vill rpa på unive som jag kommer göra.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv mellan 6-10+ timmar per dag på unive och discord, är alltid aktiv och svarar snabbt i pms och ingame.

Måndag - 14:15 till 23:00
Tisdag - 15:40 till 23:00
Onsdag - 15:40 till 23:00
Torsdag - 15:40 till 23:00
Fredag - 15:30 till 03:00
Lördag - 12:30 till 03:00
Söndag - 11:30 till 22:30

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka