Morfargob | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Morfargob

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
0
Vad ska gänget heta? Black Smith

Vad är ditt discord namn? Morfargob#1065

Vad heter du i verkligheten? Anton

Ditt födelsedatum: 8 September 2005

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 15:30-22:00
Tisdag: 15:30-22:00
Onsdag: 15:30-22:00
Torsdag: 15:20-22:00
Fredag: 15:20-02:00
Lördag: 10:00-02:00 till och från.
Söndag: 10:00-22:00 till och från

Hur många timmar har du på Fivem? 400 ungefär

Berätta om din karaktär: Min karaktär är en kille på 22 år och heter Per Olofsson, på fritiden gillar Per att skruva med sin hoj vilket är en harley davidsson. Per har alltid varit intresserad av mcs samt mc klubbar Per mål och dröm i livet är att få starta upp en egen mc klubb och den mc klubben ska heta Black Smith och det är därför att Pers kusins brorsas farsa ägde en mc klubb där även Pers farsa var med i men dom valde att stänga ner den mc klubben pga dom hade för många fiender efter sig alla ville komma åt dom och just därför är Per lite orolig hur det blir när han startar upp det här gänget om han kommer ha några efter sig eller hur det kommer vara Pers kusin har också bestämt sig för att gå med så det kommer bli så att Micke blir president och hans kusin vice-president för mc gänget . Mickes barndom var väldigt mörk hans föräldrar knarkade dygnet runt han hade två syskon när Per skulle fylla 13 år hade hans föräldrar bestämt sig att ge han en present som han aldrig skulle glömma och det kommer han aldrig att glömma så det var Pers födelsedag det var som vilken annan dag som helst för det var ingen som ville fira Per så Per gick upp åt frukost och sedan börja gå mot skolan i skolan blev han även mobbad det var så grovt att även hans bröder brukade mobba han men det var som vilken annan dag i skolan så efter skolan så gick han hem men när han kom hem så kände han en lukt han gick in i köket för att kolla då ser han en helt underbar torta men Per fattar ingenting för han har aldrig fått någon tårta förut så Per kände allt att det var något skumt på gång och det var det också hans föräldrar hade lagt i sömn medel där i så att alla barnen kunde sova så föräldrarna kunde få ge sin present så när alla var samlade runt borde och skulle dom äta tortan men då sa Per att han hade ont i magen och behövde gå på toa för att undvika att gå på toan där han hade lagt en talrik som han tidigare hade smort in med torta så att det skulle se ut som han hade ätit så när han var klar på toan så gick han till köket och försöka byta tallriken mot den med tårta på och han lyckades så när alla hade ätit klart så var det dags att gå och lägga sig men smög Per ut på toaletten sedan vänta han hela natten där tills klockan 01:02 då han hörde sina syskon skrika för sitt liv och då började Per springa så fort han bara kunde och sen den födelsedagen så har Per inte sätt varken hans föräldrar eller syskon och det var hans värsta dag i sitt liv. Men just nu har Per styrt upp sitt liv han bor i en fin stad och har bra ekonomi och en fin Mc och det Per brukar göra nu förtiden är inte så lagligt han brukar mest tillverka droger men också skruva med sin hoj men det han försöker med mest är ju att starta upp den här mc klubben igen.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Jag tycker att jag borde få starta upp ett eget gäng Pga att jag tror att jag skulle kunna utveckla min rp mycket mer ifall jag blir President över ett mc gäng jag själv faktiskt har starta. Jag vet även hur det går till med inköp med pistoler och så ifall jag får det här gänget vill jag att vi ska ha lite bilar i vårat garage såklart jag tänker mig väll att vi ska ha 3 Olika typer av harley davidssonsen Och sen typ nån stor truck eller något liknande, jag tycker att alla människor förtjänar en chans att få gå med i Black Smith för jag har försökt väldigt länge att gå med i ett mc gäng men har inte lyckats och det är också en anledning varför jag söker om att bli president för ett mc gäng. jag kommer försöka tänka så här just nu liksom vad hade jag gjort om jag var Boss över ett gäng IRL så kommer jag tänka ingame vad hade jag gjort om jag var boss i verkligheten hade jag verkligen skottat mot andra gäng Nej det hade jag inte så försöker jag och tänka och med det sagt så spelar jag väldigt mycket efter suntförnuft vilket man alltid ska göra. Jag vill bara säga att vi förberett vilka bilar vi ska ha så jag tänker mig väll att vi vill ha några mc såklart typ nån truck och sen nån cross jag har även bestämt mig vart vi ska ha vårat klubb hus. Jag har ju förberett mig skit mycket om att bli president över ett mc gäng så ja är verkligen redo. så jag hat ju planerat väldigt mycket som T.ex. vilka bilar och sånt och det bevisar ju också på något sätt att jag verkligen vill detta.

Har du några med dig från start med gänget? Jag har mig själv och 4 stycken till eventuelt 1 till om han känner sig sugen.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Jag tänker mig att Black Smith kommer ha en ganska lugn roll i staden men samtidigt visa sig mycket T.ex. nu i början tänker jag att vi ska visa upp oss mycket så folk vet vilka vi är och att man inte ska bråka med oss., jag kommer på ett sätt försöka skaffa lite fiender nu i början så jag kan bidra med rolig gäng krig scenarion/ skott scenarion mot andra gäng osv jag vill dock inte att det ska bli skottlosningar/ gäng krig för ofta för det skulle jag tycka är lite suntförnuft för så är det ej IRL att man skottar mot andra gäng varje dag jag tycker det räcker ifall man skottar/ har gängkrig en två gånger i veckan. så hell angels roll i staden kommer att vara ganska tillbaka dragna samtidigt sim vi kommer att visa upp oss och det tänker jag ska va våran roll i staden

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag har ganska många tidigare erfarenheter inom gäng osv jag har t.ex. varit med i niners på unive då sen på lite andra servrar som jag spelade på förut har jag varit med i sons of anarchy, ballas boss en gång, och sen famillies en gång så jag har erfarenheter därifrån som jag kommer ta med mig till denna mc klubb ifall jag blir president. Jag har väldigt mycket koll på hur ett mc gäng faktiskt fungerar T.ex. vet jag hur det går till med prospects och sånt jag som person tycket att en prospect/springis ska vara det i kanske 1 månad så att man märker att dom inte lämnar efter en dag som full värdig medlem det är absolut inget måste men jag tycker själv det som person. Jag har ju även med mig erfarenheter från street gäng som jag kommer ta med mig in i detta gänget alla erfarenheter jag har inom kriminell/gäng erfarenheter kommer jag ta med mig in i detta gänget. Jag vet även att vara president/boss över ett gäng är ett väldigt stort ansvar som jag är väldigt redo och ta och göra de bästa jag kan göra av den chansen som president över Black Smith. sen på varenda server jag har spelat på så har jag ju varit kriminell så jag har ju jätte många erfarenheter både från gäng rpn och kriminell rpn.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Jag tycker att min roll som boss/president över Black Smith kommer innebära ett jätte stort ansvar som jag är redo att ta, även kunna hantera stress och kunna ta beslut och hantera kritik jag är väldigt bra på att bedöma och ta beslut. Jag tycker även min roll som boss är att kunna hålla koll på mina medlemar så att dom sköter sig och håller en så hög rp nivå som möjligt och se till så att det inte lallar och använder sin roll som hells angels för att ha makt och kunna starta bråk med alla typ. Jag har även en stor roll ingame att se till att mina medlemar sköter sig och inte har för grov attityd mot andra Mc klubbar/ gäng. ja men det innebär att jag måste ta stora beslut vilka som kan gå med och inte gå med det är klart alla har en chans att gå med men jag måste ta väldigt stora beslut som en boss över ett gäng och det är jag verkligen redo att ta och det lovar jag. ingame då tycker jag att jag även har ett stort ansvar att se till så att mina medlemar inte råkar ut för nått dåligt t.ex. Blir kidnappad eller nått sånt. Jag kan ta mycket beslut och kritik och jag vill verkligen få den här chansen att bevisa för er att jag är mogen nog för att ha denna rollen som boss för jag är hundra procent redo för att satsa allt på detta gänget för som sagt har jag velat starta upp detta gänget länge och har tänkt varje dag på det och har verkligen förberett mig för att starta upp gänget och sen när jag får en sån här chans då vill jag verkligen bevisa att jag kan ta vara på den chansen och därför ansöker jag om att bli president för Black Smith. och jag vet även att det innebär mer som jag inte kommer på för tillfället men jag är redo att ta vad som helst för att starta upp detta gäng för det har alltid varit min dröm att få starta upp det här gänget jag har ju tidigare på mina andra servrar velat starta upp detta gäng men då fick jag ej denna chansen och det känns hundra procent rätt att ansöka om att starta upp detta gäng på unive för här vet jag att det är väldigt hög rp nivå och att alla försöker hålla så hög rp nivå som möjligt. men som sagt så är jag redo att ta vilket ansvar som helst för att få starta upp detta gänget.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Jag som boss över Black Smith kommer att försöka bidra med en hel del till gäng rpn T.ex. Försöka hålla i gång med roliga scenarion som T.ex. Gängkrig kidnappningar på andra gängs medlemar och sånt liskom och jag vill även se till att mina medlemar ska försöka bidra med så hög rp nivå som möjligt för gäng rpn. Men jag känner at det är väldigt stort ansvar fför mig att se till at deras rp är så hög som möjligt alltså hålla koll på vad dom gör med sin rp inom gäng.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Jag kommer förklara ett Gäng krig scenario: Jag och mina Medlemar har några fiender som vi kan säga är Bloods jag och mina grabbar har planerat i flera veckor hur vi ska kunna döda dem. Så när vi till slut har kommit på hur vi ska få makt över dom bestämmer vi oss att kidnappa en av dom så jag och tre till av mina grabbar har fått reda på att en i bloods är uppe i sandy på en Affär så vi åker dit och ser hans röda bil så vi gömmer oss utanför och när han kommer ut så riktar vi pistol mot han och säger upp med händerna sedan går jag fram och sätter på buntband och ögonbindel på honom så han inte ska se eller kunna göra något sedan åker vi till vårat gäng hus och tänkte tortera han och försöka få ut information av honom så vi håller på med det i ungefär i 10 minuter till vi får ett skott mot vårat hus det vi inte hade märkt va att hela bloods satt på en resturang en bit ifrån och såg att vi hade tagit han och då åkte dom efter oss och väntade på rätta läget för att börja skotta mot oss så vi alla i bloods hade ju pistoler på oss så vi skottade tillbaka mot dom många i våran klubb dog samt i deras med Vi håller på att skotta på varandra i 30 minuter ungefär tills jag säger till en av mina grabbar att ta han i blood som vi hade kidnappat och gå ut med han och skrika ett skott till så dör han här för det var så att det var presidenten vi hade kidnappat så dom lyssnade på våra krav vi sa vi släpper han och ni sticker härifrån men precis när vi ska släppa han hör vi polis syrener då skjuter han honom i huvudet och hoppar bakom huskanten han springer in till oss och säger att det är dags att dra och att polisen är här då springer alla så fort dom kan därifrån och alla dom klarade sig från polisen och dem glömde inte detta och det var inte över några dagar senare när bloods skulle gå tillbaka för att kolla om polisen var borta dom möts av en chock hela bloods står där redo för dom och det blir skottlosning igen men vi lyckas döda alla dom tills det bara är två kvar som springer för livet vi tar våra mcs och kör därifrån och kommer inte tillbaka förens om två veckor då är det lugnt när vi kommer och vi känner att vi har fått den hämnden vi ville ha på bloods, det var mitt scenario.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Som sagt så är jag aktiv väldigt mycket och jag skulle gissa på att Jag ör inne hela tiden medlemarna för Black Smith är inne sen har vi ju vice- bossen som har en väldigt hög rp nivå som hjälper mig att hålla koll och så men jag tycker att det är mest mitt ansvar att se till att mina medlemar har en hög rp nivå. Sedan kommer våran mc klubb vara som en familj vi ska vara med varandra typ hela tiden vi ska göra allt tillsammans hade jag tänkt och på så sätt kan jag hålla koll på dom lättare.

Hur hanterar du kritik? Jag är väldigt bra på att hantera kritik t.ex. Jag är väldigt bra på att ta beslut och sånt och bedöma och sånt så jag skulle säga att jag hanterar kritik väldigt bra.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Jag skulle 100 procent fortsätta spela på denna server kommer aldrig sluta på unive för gillar den så pass mycket.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej bara unive och kommer alltid att göra.

Har du läst våra Regler? Jag kan alla regler och läst dom flera gånger.

Tillbaka