Moreno | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moreno

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: Moreno

Hur gammal är du? 14 (05)

Vad heter du? Oliver

Vad heter du på discord? Grand Moreno Garza#1761

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15:40 - 21:30
Tisdag 17:00 - 21:30
Onsdag 17:00-21:30
Torsdag 15:40- 21:30
Fredag 15:40 - 01:00 typ
Lördag och söndag, gör alltid olika här men om jag ej gör något annat så spelar jag ca 10:00 till kl 1 eller något (med pauser)

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle vara väldigt aktiv som staff och alltid göra det bästa beslutet i alla scenarion och i alla parter. Jag hade spectatat mycket och är extremt aktiv i discord så där kan jag hjälpa folk 24/7 och även ta wl och Cehfsjobbs intervjuer om det behövs. Jag som staff är inte rädd för att kicka/göra det rätta beslutet! om en högre uppsatt än mig gör fel är jag icke rädd för att kicka personen för att jag typ skall bli av med staff eller något i det läget utan rätt skall vara rätt!

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Bullerbyn RP gick väldigt bra jag var head staff där och servern hade 32 spelare de 2 första dagarna den öppnades men tyvärr stängdes servern ner efter 1-2 månader pga att ägaren inte orkade med all press han fick som ägare, men annars flyte allt på bra där och vi hade riktigt sköna och roliga scenarion med sköna medlemmar. Falcon RP gick allt bra i början då det var väldigt aktiva och roliga spelare, men som det händer på det flesta servrar så kommer det någon gäng utan förmåga till att rpa som brukar förstöra allas rp upplevelse och då gick servern långsamt neråt. Beast RP var jag delägare på och vi hade de väldigt bra å hade bra scenarion men vi stängde ner servern efter 2 veckor då vi kände att vi hellre skulle öppna en stor minecraft server vilket vi gjorde och den hade Towny och skyblock och spelarna ökade hastigt på den. Halland RP allt var bra men servern tappade spelar fort. Gatan RP allt gick bra, många spelare roliga och trevliga människor med trevliga scenarion men så beslutade ägaren att det var för många staffs och valde då att sparka av mig från staff teamet pga att jag var väldigt ny på servern. Jag har varit här och där överallt det senaste 2 åren och haft det riktigt trevligt som staff och hoppas på att samma kommer det till att bli här också.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har ju som sagt vart staff på mångfaldiga olika servrar och kan alla regler och vet hur man skall hantera alla scenarion och hur jag bör och ska hjälpa medlemmarna inne på servern. På frågan över står det bara runt 15 % av alla servrar jag har vart staff på och rpat riktigt skönt med många olika sköna människor och det har gett mig väldigt många olika syner på just Svensk fiveM roleplay och faktiskt kunna ha det så här roligt online som man träffar folk irl just det, det driver mig framåt.

Vad kan du om skripts? Inte mycket. Jag började försöka med lite lua script lyckades göra runt 9st små scripts men de var inte alls något särkillt utan jag gjorde bara vissa commands och lite sånt. emn jag är här för att lära mig mer om att scripta så är öppen anytime att hänga på när någon utav er scriptar/devvar på servern så jag kan hänga med lite och försöka få in allt i skallen ås jag nån dag möjligt vis kan hjälpa er att scripta/devva på denna servern.

Vidare till intervju. Dock ser jag inaktivitet på forumet. Ansökan kommer nekas om ingen aktivitet sker inom 24 timmar.

Vidare till intervju. Dock ser jag inaktivitet på forumet. Ansökan kommer nekas om ingen aktivitet sker inom 24 timmar.
Yes, säg bara till när jag kan ta muntlig!

Tror inte du var staff isåfall vad var ditt namn? Jag var en av ägarna på Bullerbyn rp. Vi är dock vänner på discord och har många gemensamma vänner

Din intervju ska hållas senast imorgon annars kommer ansökan Nekas.

Tror inte du var staff isåfall vad var ditt namn? Jag var en av ägarna på Bullerbyn rp. Vi är dock vänner på discord och har många gemensamma vänner
Tjenare Max

Beslut har tagits att neka ansökande. Huvudsaklig anledning att ansökande är avstängd från FiveM och därmed inte kan påbörja arbete inom en tid.

Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka