Accepterad Mooonmåne | Whitelist ansökning [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mooonmåne

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198306247700/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Wetterholm

Vad är ditt discord namn? M00n#8652

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2006

Berätta om din karaktär. Jag är en sprallig tjej som är född 1999 på fritiden brukar jag vara med kompisar, åka bil, äta godmat umgås och försöka hjälpa till här på ön. Jag heter Jossi Sixsson och har en bakgrund med kriminell brosor, jag är inte kriminell men dras till de kriminella stilen. Jag gillar att bjuda på mig själv pratar mycket med alla jag träffar. Jag är mycket aktiv och sover inte så mycket är vaken dygnets alla timmar. Jag är en snäll person men kan också bli seriös och allvarlig om situationen kräver det. Jag tror att jag skulle passa bra som whitelistad då det är nästa steg i min personliga utveckling. Jag har en bil just nu BMW m2 som jag tycker är mycket om. Jag har spelat mycket gta innan och har alla egenskaper som man behöver. Jag har intressen att åka bil jag tycker att de är roligt. Jag försöker att hjälpa till så mycket som lilla jag kan.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har en bil just nu BMW m2 som jag tycker är mycket rolig men tyvärr får jag ju inte använda all de tryck som bilen har så därför tycker jag att jag ska satsa på att bli polis, polisjakts förare. Varför just jag? Jo det är såhär att jag är en person som är seriös i min roll och jag är vänlig. När någon säger vänlig kanske ni tänker på en person som säger hej till någon de träffar men jag är en sånn som automatiskt säger hej, frågar om de behöver schuss, om de behöver mat/vatten osv vilket jag tycker är väldigt viktigt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För som sagt så gillar jag att åka bil och då tror jag att ett polis jobb skulle sitta suveränt för att jag gillar biljakter har även bra aim om det skulle behövas använda vapen i en instats. Jag vill de för att jag tror att jag skulle passa bra som polis eftersom att jag har ett bra tänk och kommer inte ge någon särbehandling, är en kvinna och tycker att polis yrket är väldigt manligt så då skulle det vara bra med en kvinna. Eftersom att jag väldigt mycket står för kvinnors rättigheter så tycker jag att det ska vara mer jämnställt och att man ska behandlad efter händelse och inte efter hur man ser ut, tjock, smal, vit, svart, kille eller tjej.

Hur hittade du Unive? Jag fick en invite till Unive från min bästa kompis irl som heter Julia. jag har spelat på många andra servrar innan men ingen har passat mig, inaktivitet hos spelare, elaka admins men unive verkar allt detta vara helt perfekt. Har själv bjudit in ca 7 personer till servern och pratar alltid gott om servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att bli den bästa veristionen av mig själv ajg vill utvecklas ha ett bra jobb med en stabil inkomst så att jag kan försörja min kommande familj köpa hus bilar leva life osv. Jag är en posetiv och framåt person.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte längre alla andra var toxic, kvinno förnedrare, racister mm.

Tillbaka