Nekad s4a37h | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

s4a37h

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? huh1231_1231

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olle Bengtsson 22

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam brydd och bil intresserad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter olle bengtsson som liten var jag mycket med kompisar och jag hände mestadels av fritiden med dem också min bakgrund som tånåring var inte så ljus jag var inblandad inom kriminella organisationer så jag är bekant med olika sorter av droger min karaktär kommer vara en kriminell personlighet som kommer försöka göra allt för att bli större inom kriminella livet samt försöka komma med en organisation och bli rik som kriminell med hjälp av bil intresse vapen intresse kan jag trimma bilarna lätt få jobb på en bil firma så mina bilar kan kicka polisen när det behövs med mitt vapen intresse kan jag bygga vapen och med hjälp av mitt bra sikte kan jag försvara mig ifall det skulle behövas

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social rp och roliga scenarion jag har erfarenheter av andra servrar där jag har varit ganska populär för att göra bra scenarion och jag spelar för att ha kul inte för att bara typ skjuta eller något sånt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om man typ rånar en bank att man inte ska full tryhard komma iväg bara för att vinna scenariot utan att man faktiskt ger polisen en chans till att ha roligt och är man polis ska man inte heller full tryhard gripa de utan man ska ha kul och ge båda en chans

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja har banhistorik men kommer inte ihåg vad den senaste var dock racism men de blev bortaggen för att de va i en persons pm som var utanför server och har lärt mig att inte använda mig utav rasistiska saker

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear rp de är om jag riktar på en person och de ocks å drar fram vapen och börjar skjuta då är det fear rp. Vdm är om jag använder min bil eller fordon som ett vapen för att köra över nån så de dör eller något liknande

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!`

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka