Accepterad MoneyWay | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MoneyWay

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? moneywayy54

Ange ditt födelsedatum 13 Februari 2007

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Nyfikenhet fick mig att ansöka till medlemskapsansvarig då jag redan varit servervakt så vill jag se hur det är att vara medlemskapsansvarig för att testa på o underlätta för staffsen och spelarna som ansöker då jag sätt att det brukar ligga lite ansökningar som tar tid att svara på lite då och då. Och vet hur det känns då min också tog ganska lång tid.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig då jag anser mig själv som mogen och har bra bemötande mot andra. Och kan följa kraven om hur man ska bedöma ansökningar som medlemskapsansvarig. Och jag vill få så att folk inte bara skriver 2 ord text utan så att folk faktiskt engagerar sig i att få en godkänd ansökan och en bra intervju.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta folk respektfullt, Det är väldigt viktigt även om personen inte bemöter respektfullt tillbaka för att personen ska få en proffesionell inblick av servern och staff teamet. Man ska veta när man ska säga ifrån och stå sin grund när man vet att man har rätt men även lyssna på saker som kan förbättra än.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja att dom som tar intervjuer eller dom jag svarar på i forumet får en bra bild av mig som medlemskaps ansvarig. Och lär sig det dom inte kan. Att kraven på dom som ska bli medlem blir lite hårdare inte för att vara jobbig utan för att utveckla rollspelet på servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Det jag anser att unive bör ha krav på är reglerna att dom sitter i skallen utan till och det ska inte va jag tror det är utan man ska kunna dom direkt ur skallen. Man bör vara mogen o inte sitta o spela bara för egen vinning. Kunna reporta om du ser regelbrott. Ha respekt mot staffteamet och andra spelare och inte bara sitta och skrika när du vill få som du vill./Inte vara självisk utan tänka på andra.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle känna att mitt ansvar va att hålla koll på ansökningar o ta intervjuer. Som ett jobb göra det som man ska göra som medlemskapsansvarig det anser jag är mitt ansvar,

Hur ser din aktivitetet ut? Har typ inget för mig förutom att jag brukar meka med min moppe då och då skola varje dag ungefär från 7-15 Men brukar kunna svara på dc eller forum vid skoltid/rast

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Shortlist

Tillbaka