Ej Antagen momo-135 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

momo-135

Medlem
Servervakt
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohamad

Vad heter du på discord? Momo.m135

Ange ditt födelsedatum 16 Oktober 2001

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag valde att ansöka till rollen som Medlemskapsansvarig eftersom jag vill testa nya utmaningar. Jag tycker det verkar intressant att arbeta med medlemskapsansökningar och ser det som en bra möjlighet att utvecklas och ta mer ansvar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag anser att jag är ett bra val eftersom jag arbetar noggrant, tar ansvar och är van vid att bemöta människor på ett respektfullt och rättvist sätt. Genom tidigare uppdrag har jag fått erfarenhet av att bära ansvar, och jag är driven att bidra till att medlemskapsprocessen blir tydlig och smidig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag anser att man bör möta människor med respekt, ta sig tid att lyssna och vara klar i sin kommunikation, men ändå behålla en vänlig ton. Det är också betydelsefullt att vara rättvis och fortsätta vara professionell, även när man har olika uppfattningar.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja lyfta betydelsen av medlemskapet i Unive genom att betona att det inte bara handlar om att ingå i en gemenskap, utan också om att känna trygghet och vara delaktig. Som medlem ska man uppleva att man blir uppmärksammad och värdesatt, och att ens åsikter faktiskt gör skillnad

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Om jag hade rollen som medlemskapsansvarig skulle jag ta ansvar för att alla ansökningar behandlas på ett rättvist, tydligt och professionellt sätt. Det skulle innebära att jag går igenom varje ansökan noggrant, bemöter alla sökande med respekt och ser till att regler och riktlinjer följs. Jag skulle även känna ett ansvar för att representera Unive på ett positivt sätt och hjälpa till så att nya medlemmar får en bra och trygg start.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Om jag fick rollen som medlemskapsansvarig skulle jag ta ett tydligt ansvar för att alla medlemsansökningar behandlas rättvist och professionellt. För mig skulle det innebära att jag granskar ansökningarna noggrant, bemöter varje sökande med respekt och ser till att regler och riktlinjer följs. Jag vill också representera Unive på ett förtroendeingivande sätt och bidra till att nya medlemmar känner sig välkomna och får en bra start.

Hur ser din aktivitetet ut? Den e bra 3/4timmar varje dag och helger 6+

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tror inte det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka