Accepterad MOME | Ban Överklagan [MrPotato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MOME

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199550116696/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ec33358

Vad är din discord tagg? omar_827913

Vem var det som bannade dig? Mr patoto

Bild på banmeddelande: banbanbanban.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för suntförnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en kille som jag känner. Han var skyldig mig pengar. För att han hade haslat mig Och sen, jag såg han i sjukan. Han började slå mig innan. Jag blev. Rapporterad. Och sen vi rpade. Genom att jag stryper han? för det han gjorde Och sen. gick jag fram till en kille. som är bussig och jag fråga han om att han säljer kallar men jag sa inte ak 47 det finns skylnad mellan at säga AK 47 och att säga kallar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var felaktigt ban Och inte felaktigt samtidigt. Att fråga någon om kallar? Om, man är riktigt.krim Så fattar man vad det betyder? Men. Hade jag gått fram och sagt till han jag vill köpa AK 47 och bomber. De här kunde ha bannat mig Jag försökte bara RP igenom. Att strypa den där grabben?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag försöker att inte repetera dem. Jag lärt mig av min lärdom. Jag hoppas att jag inte repterar Mina gamla bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Då hade jag inte strypit Folk på sjukan. Och. Inte frågat folk om de säljer kallar. Genom att bara gått därifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte strypa folk på sjukan? Och fråga folk om kallar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det respekterar jag.

Tillbaka